Køb af skadet Cabby
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 24-09-03 00:42

Har fundet en skadet Cabby fra '91 til 20.000,- i Den Blå..

Den er skadet i venstre baghjørne. Billede af den ligger her:

http://lars.eberhardt-bonnesen.dk/venstrebag.jpg

Jeg har planer om, at vognen skal holde et års tid - vil det være dumt at
købe en campingvogn med en sådan skade - hvad vil I tro, at det vil koste at
udbedre den, såfremt man ønsker at beholde den i mere end et år.

Jeg har sendt billedet til et campingvognværksted, der estimerer skaden til
20.000,-. Men er dette realistisk?

(Cabby pga. vintervogn...)

Vh, Lars.

Fra : Hans Jørgen

Dato : 24-09-03 13:56

>Lars Bonnesen wrote:
> Jeg har sendt billedet til et campingvognværksted, der estimerer
> skaden til
> 20.000,-. Men er dette realistisk?

Hej
Det er nok ikke helt galt, min søn kiggede på et tidspunkt på en Adria med
næsten (ud fra billedet) tilsvarende skade og det blev vurderet til omkring
15-20000
At han så ikke købte er en anden sag.

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 24-09-03 20:16

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> wrote in message

> [...]
> Det er nok ikke helt galt, min søn kiggede på et tidspunkt på en Adria med
> næsten (ud fra billedet) tilsvarende skade og det blev vurderet til

Ok...Hvorfor købte han ikke?

Vh, Lars.

Fra : Jørgen L

Dato : 25-09-03 00:09

"Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udbedre den, såfremt man ønsker at beholde den i mere end et år.
>
> Jeg har sendt billedet til et campingvognværksted, der estimerer skaden

Det er måske enda i underkanten, der skal ny side på, ny bagende, glas og
kantliste samt timeløn.
hvad skal du give for vognen ?

Det du skal gører op med dig selv er om den investering kommer igen når du
skal sælge den igen.
hvad står en tilsvarende ok vogn til ?

Hilsen Jørgen

Fra : Jan Thøgersen

Dato : 27-09-03 10:59

> [...]
>beholde den i mere end et år.
>
>Jeg har sendt billedet til et
>campingvognværksted, der estimerer skaden til

Lad dog sådan en vogn gå til en forhandler,den kan godt værre godt
skæv.Og du kan sagtens finde en vogn af samme mærke,til de samme
penge og værre godt kørende med en ny synet vogn.Pas på de der
privat vogne i avisen som er godt skadet,for hvad gæmmer sig inde
i de tynde væge.kik lidt på nettet og se hvormange vogne der er
til samme pris som du er ved at bruge på en skadet vogn.
jeg har selv prøvet at lave sådan en vogn,men jeg fik også en
rigtig god lang næse efter hvad der var galt,Og et tilbud som
forhandleren ikke ville stå ved,for tilbudet gælder kun det synlig
og ikke det der er godt gemt,så vær sikker på dit tilbud inden du
går igang.eller så skulle du byde meget mindre for den vogn,der er
mange landet rundt til omkring 10/15000 uden syn og skader.så rod
nu godt rundt inden du handler campingvogn.
v.h
Jan

Fra : flemming

Dato : 27-09-03 11:14

Vær opmærksom på fugt i sidepladerne
er det kun buler i sidepladerne kan de nemt laves så det ikke kan ses
BR
Flemming
www.kvik-rep.com
Padborg/ Flensburg