counter ...?
Fra : mogens

Dato : 09-04-01 20:36

<?php
$fp = fopen("indexcount.txt","r");
$input = fgets($fp,1024);
fclose($fp);
$input++;
echo($input);
$fp = fopen("indexcount.txt","w");
fputs($fp,$input);
fclose($fp);
?>

har jeg lagt på min side , og det virker - men hvordan gør jeg hvis jeg skal
bruge counterantalet på en
anden af mine sider - så den ikke tæller - altså viser indholdet af tekst
filen uden at ændre det. ?

Fra : Ghashûl

Dato : 09-04-01 20:44

On Mon, 9 Apr 2001 21:36:10 +0200, "mogens" <rhbhnews@email.com> wrote:

> [...]
>bruge counterantalet på en
>anden af mine sider - så den ikke tæller - altså viser indholdet af tekst

Du fjerner den del der skriver til filen igen...

<?
$fp = fopen("indexcount.txt","r");
$input = fgets($fp,1024);
fclose($fp);
echo $input;
?>

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : mogens

Dato : 09-04-01 21:03

| Du fjerner den del der skriver til filen igen...
|
| <?
| $fp = fopen("indexcount.txt","r");
| $input = fgets($fp,1024);
| fclose($fp);
| echo $input;
| ?>

jeg får denne fejl :
(Antal besøgende indtil nu er
Warning: fopen("indexcount.txt","r") - No such file or directory in
/home/sites/site255/web/ras/sidstenyt.php on line 36

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/home/sites/site255/web/ras/sidstenyt.php on line 37

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/home/sites/site255/web/ras/sidstenyt.php on line 38
1

---

kan man også få .txt fil informationen frem på websiden - jeg tænker på dato
og tidspunkt ?

Fra : Ghashûl

Dato : 09-04-01 21:05

On Mon, 9 Apr 2001 22:02:58 +0200, "mogens" <rhbhnews@email.com> wrote:

> [...]
>
>Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
>/home/sites/site255/web/ras/sidstenyt.php on line 38

Hvor ligger indexcount.txt i forhold til sidstenyt.php ?

Fra : mogens

Dato : 09-04-01 21:19

| Hvor ligger indexcount.txt i forhold til sidstenyt.php ?
-------------

sorry ... det var mig der var spasser....
nu viser den godt nok tallet - men der er lagt + 1 til `?

<H3><I>(Antal bes&oslash;gende indtil nu er </I><?
$fp = fopen("count.txt","r");
$input = fgets($fp,1024);
fclose($fp);
$input++;
echo($input);
?><I>).</I>

Fra : Ghashûl

Dato : 09-04-01 21:20

On Mon, 9 Apr 2001 22:18:30 +0200, "mogens" <rhbhnews@email.com> wrote:

> [...]
>nu viser den godt nok tallet - men der er lagt + 1 til `?
>
><H3><I>(Antal bes&oslash;gende indtil nu er </I><?

Prøv med at gøre som jeg sagde uden $input++; som lægger en til....

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 09-04-01 21:22

In article <9at5dq$5bm$1@sunsite.dk>, mogens wrote:
> [...]
> nu viser den godt nok tallet - men der er lagt + 1 til `?
>
> <H3><I>(Antal bes&oslash;gende indtil nu er </I><?

Gæt hvad $input++ gør?

/tlk

Fra : mogens

Dato : 09-04-01 21:26

tak nu virker det.

det var en svær en. for mig ihvertfald.

Fra : Mickey

Dato : 09-04-01 20:41

"mogens" <rhbhnews@email.com> skrev i en meddelelse
> <?php
> $fp = fopen("indexcount.txt","r");
> $input = fgets($fp,1024);
> fclose($fp);
> $input++;
> echo($input);
> $fp = fopen("indexcount.txt","w");
> fputs($fp,$input);
> fclose($fp);
> ?>
>
> har jeg lagt på min side , og det virker - men hvordan gør jeg hvis jeg
skal
> bruge counterantalet på en
> anden af mine sider - så den ikke tæller - altså viser indholdet af tekst
> [...]

læser filen uden at skrive noget nyt ?

--
Mickey