It Can't Rain All The Time
Fra : Thomas

Dato : 23-09-03 21:14

Hejsa

I filmen 'The Crow' med Brandon Lee, spiller hans 'figur'
i et band... På et tidspunkt i filmen hører man et kort klip
af en af bandets sange... Ved navn 'It can't rain all the time'.

På soundtracket er sangen med, indspillet af en kvinde ved
navn Jane Siberry.

Men er der nogen herinde der ved om den udgave man hører
i filmen er udgivet nogen steder? Altså med bandet fra filmen.

Den er ikke på soundtracket ihvertfald:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80308061715&sql=Alvde4j171w
al

Mvh. Thomas

Fra : Hans

Dato : 24-09-03 07:40

Jeg kan ikke se det album, dit link leder hen til, men sangen er med på min
udgave af soundtracket:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80309101104&sql=A1zrc284r053a

-Hans

Fra : Thomas

Dato : 24-09-03 07:49

Hej

Ja det er den samme CD mit link henviste til... Underligt det ikke virkede.
Som jeg også skrev, sangen er med på soundtracket med hende der
Jane Siberry... Men den version man hører i filmen, med Eric Draven's
band er ikke med på soundtracket... Og det er den version jeg efterlyser.

Mvh. Thomas