Hvilket nummer og gruppe
Fra : Jokerman

Dato : 23-09-03 20:05

Jeg mangler titel og gruppe på et nummer, der i omkvædet har
"Don't marry her, have me"

Er der nogen der ved hvor det er fra?

Fra : Sus

Dato : 23-09-03 20:35

"Jokerman" <h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler titel og gruppe på et nummer, der i omkvædet har
> "Don't marry her, have me"
>
> Er der nogen der ved hvor det er fra?

Sangen hedder Don't mary her.
Og er med Beautiful South

Sus.

Fra : Jokerman

Dato : 23-09-03 21:02

Tak

Fra : Kai Mandrup

Dato : 23-09-03 21:14

Var det ikke det nummer hvor der også var en 2. version, hvor teksten lød:
"Don`t mary her, fuck me"?

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 23-09-03 21:36

I news:3f70a970$0$97227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev Kai Mandrup
disse ord:

Jo der er lavet en ucensoreret version af det nummer.
Om der bliver synget det du nævner, kan jeg ikke lige svare på,
men den er ikke helt stueren...

/Rasmus

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-09-03 04:25

On Tue, 23 Sep 2003 22:36:08 +0200, "Rasmus Hauge Hansen"
<rasmus@haugeNOSPAM.dk> wrote:

> [...]
>
>Jo der er lavet en ucensoreret version af det nummer.
>Om der bliver synget det du nævner, kan jeg ikke lige svare på,

Det e raktisk den "ucensorerede" udgave der er på cd'en (Blue is the
colour) og den hvor der synges "don't marry her, have me" er kun som
single, radio edit, og i video'en.

og det er ganske korrekt "Don't marry her, fuck me" der synges.

Rasmus

Fra : Ralph

Dato : 23-09-03 20:20

http://www.tabcrawler.com/archive.php?action=view&file_id=3605

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-09-03 03:14

On Tue, 23 Sep 2003 21:05:24 +0200, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:

>Jeg mangler titel og gruppe på et nummer, der i omkvædet har
>"Don't marry her, have me"
>
>Er der nogen der ved hvor det er fra?

som andre allerede har nævnt er det The Beautiful South, som kommer
med et nyt album meget snart.

et alt for overset band her i Danmark :/

www.thebeautifulsouth.co.uk kan man høre den første single.

bare lidt skamløs reklame for et af mine ynglingsbands :)

Rasmus

Fra : Hans Huttel

Dato : 24-09-03 13:58

Gizmoduck skrev:

>et alt for overset band her i Danmark :/
>
>www.thebeautifulsouth.co.uk kan man høre den første single.
>
>bare lidt skamløs reklame for et af mine ynglingsbands :)

Medlemmerne af Gizmoducks yndlingsband (dem han ynder at høre), The
Beautiful South, er da vist alle over 30 - jeg ville ikke kalde nogen af
dem for ynglinge.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 24-09-03 14:38

"Hans Huttel" <hans@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Medlemmerne af Gizmoducks yndlingsband (dem han ynder at høre), The
> Beautiful South, er da vist alle over 30 - jeg ville ikke kalde nogen af
> dem for ynglinge.

jeg troede ikke at ynglingestatusen var aldersbetinget?