MAX HJÆLP...
Fra : Web_My_Ass

Dato : 23-09-03 19:55

Hvordan skifter man opløsningen på sin hjemmeside til brugerens
opløsning så der ikke er nogle der ser en halv overskrift eller
sådan noget... (jeg køre nemlig 1280 gange 1024 pixel og det jeg
gerne vil ha er at vis en med 800 gange 600 kommer ind på min
hjemmeside så kan de ikke se alle billederne).

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 23-09-03 20:01

Web_My_Ass wrote:
> [...]
> gerne vil ha er at vis en med 800 gange 600 kommer ind på min
> hjemmeside så kan de ikke se alle billederne).

Så lav din hjemmeside så den kan ses af (næsten) alle. F.eks. skal du
ikke definere areas,div,tables osv. der er bredere end de brugere du
ønsker skal kunne se dit website ordentlig.

Mere hjælp kan man ikke give uden at se sitet.

mvh
Johan

Fra : Web_My_Ass

Dato : 23-09-03 20:06

Min side er ikke færdig i nu men du må der gerne se den...
Http://www.WebMyAss.com

/Daniel

Fra : Benny Nissen

Dato : 23-09-03 20:09

"Web_My_Ass" <karl1985kani@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Min side er ikke færdig i nu men du må der gerne se den...
> Http://www.WebMyAss.com

Dit topbillede er 900 pixel bredt. Det er klart, at det ikke kan være på en
800 x 600 opløsning.

Enten må du lave dit billede mindre eller angive bredden til under 800
punkter (bør egentlig også kunne angives til 100%, så det selv tilpasser
sig).

--
Benny Nissen
http://web.bennynissen.dk