Replays i vice city
Fra : Mark

Dato : 23-09-03 18:28

Hej

Hvordan får jeg replaysne fra gta vice city gemt i et format så jeg kan se
dem med en alm media player??

Hvor bliver de gemt?
Jeg *tror* jeg har fundet dem under user files i dokumentet... den hedder
..rep til efternavn, er det den rigtige? Hvordan får jeg denne til avi eller
mpeg?

Mvh
Mark

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-09-03 16:57

Mark wrote:
> [...]
> Jeg *tror* jeg har fundet dem under user files i dokumentet... den
> hedder .rep til efternavn, er det den rigtige? Hvordan får jeg denne

Jeg vil skyde på at det ikke kan lade sig gøre. Men du kan køre et
program der optager til .avi imens du spiller. Der kommer sikkert en og
fortæller dig hvad programmet hedder lige om et øjeblik (jeg ved det
ikke), det er blevet nævnt herinde flere gange. Så kunne du jo afspille
dit replay i GTAVC og lade programmet optage det.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-09-03 22:37

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> ikke), det er blevet nævnt herinde flere gange. Så kunne du jo afspille
> dit replay i GTAVC og lade programmet optage det.

Det hedder fraps (www.fraps.com)
Men den uregistrerede udgave kan desværre kun indspille i 640x480 og
svjh kun i 15sek af gangen.

Fra : Mark

Dato : 26-09-03 13:37

> Det hedder fraps (www.fraps.com)
> Men den uregistrerede udgave kan desværre kun indspille i 640x480 og
> svjh kun i 15sek af gangen.

Vers. 1,9 er gratis, men den gør det da forfærdeligt, nogen der har prøvet
version 2,0?

Mvh
Mark