Joypad?
Fra : Yzerman

Dato : 23-09-03 15:30

Da mit gamle (meget gamle) Logitech Joypad er ved at have udtjent sin
værnepligt og desværre ikke kan følge med de nye spil på markede hvad angår
funktioner, skal jeg have mig et nyt. Jeg har lige købt FIFA 2003 og regner
da også stærk med at anskaffe mig NHL 2004. Men da de kræver et joypad med
minimum 6 knapper og mit gamle kun har 4 knapper.. Ja så er de knapt så
sjove at spille! Men hvad for et skal jeg vælge til disse slags spil?

Mvh
Yzerman

Fra : /Ole

Dato : 23-09-03 21:14

Jeg har et Logitech Wingman rumblepad, og er kanon tilfreds med det. Det er
lidt ældre (et par år) men funker som det skal og ligger godt i maven, ups
hænderne. En anden fordel er, at det ikke koster en jetjager. Jeg mener, man
kan få det for et par hundrede.

/Ole