Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af isabel...
Fra : MicJen

Dato : 23-09-03 18:43

Hej..

Ja, godt nok ikke den bedste kvalitet, men alligevel tror jeg nok jeg ryste
lidt i bukserne, hvis jeg stod på det skib...

Postet i dk.binaer under isabel...

Mvh
Michael

Fra : MicJen

Dato : 23-09-03 18:47

Hej..

Ja, jeg ser så nu, at det ene har været postet før...flot...

Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-09-03 19:29

MicJen wrote:

> Hej..
>
> Ja, godt nok ikke den bedste kvalitet, men alligevel tror jeg nok jeg ryste
> lidt i bukserne, hvis jeg stod på det skib...
>
> Postet i dk.binaer under isabel...

Ka' vi ikke få et message ID...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kristian

Dato : 23-09-03 21:00

Det er jo IKKE Isabel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kristian

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-09-03 22:08

Kristian wrote:

> Det er jo IKKE Isabel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ved godt det er orkanen, der har allerede været vist to
billeder, men det er måske blot en gentagelse...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Bjerre

Dato : 27-09-03 10:26

> Postet i dk.binaer under isabel...

Når jeg går ind i dk.binaer får jeg kun en masse mærkelige tegn og intet
billede hvad er der galt?

Claus Bjerre

Fra : MicJen

Dato : 27-09-03 10:42

Hej!

Billederne ligger der desværre ikke mere, da gruppen er blevet oversvømmet
af "RealityTV"

Hans/hendes filer er yEnc-encodede som outlook ikke umiddelbart kan læse.
Der skal du bruge Forté Agent programmet f.eks.
Outlook bruger noget der heder Uuencoded. Et ældre format, som fylder mere,
og vel er gammeldags efterhånden...

Håber det hjalp..

Mvh
Michael

Fra : Claus Bjerre

Dato : 27-09-03 12:56

> Hans/hendes filer er yEnc-encodede som outlook ikke umiddelbart kan læse.
> Der skal du bruge Forté Agent programmet f.eks.

Jo tak
lægger lige linket til benefice for andre i samme situation

http://www.forteinc.com/main/homepage.php

Claus Bjerre