|
| Tele2 frustrationer (igen igen)... Fra : SSC |
Dato : 23-09-03 18:46 |
|
Forløb:
Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
Udsættelse til 1-9.
1-9: Linjen virker ikke.
4-9: Fejlmelder linjen.
Venter...
15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
snarest - formentlig samme uge.
19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
23-9: ADSL virker stadig ikke!
WTF!
Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
SSC
| |
Erik (23-09-2003)
| Kommentar Fra : Erik |
Dato : 23-09-03 19:24 |
|
"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
news:i701nvc4pje55mcelnpcnh373tfchbd4mj@4ax.com...
> Forløb:
>
> Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
> Udsættelse til 1-9.
> 1-9: Linjen virker ikke.
> 4-9: Fejlmelder linjen.
> Venter...
> 15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
> snarest - formentlig samme uge.
> 19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
> i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
> 23-9: ADSL virker stadig ikke!
> WTF!
>
> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
Min linje skulle også have været oppe at køre 1/9, dags dato har linjen
endnu ikke virket.
Har haft ringet til kundeservice/teknisk support utallige gange, og min
linje er pt. fejlmeldt.
Sidst jeg talte med tek. support blev jeg lovet, at der ville komme en
tekniker
og tjekke udstyret på centralen den 23/24 eller 25 sept. - dvs senest
torsdag i denne uge.
Hvis min linje ikke virker på torsdag, så er min tålmodighed simpelthen
slut!
Iøvrigt har de allerede sendt en regning for de 2 første måneders
abonnement,
hvor de selvfølgelig har glemt at fratrække den gratis måned.
--
Erik Rasmussen
| |
Benjamin Blangstrup (23-09-2003)
| Kommentar Fra : Benjamin Blangstrup |
Dato : 23-09-03 19:48 |
|
"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
news:i701nvc4pje55mcelnpcnh373tfchbd4mj@4ax.com...
: Forløb:
:
: Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
: Udsættelse til 1-9.
: 1-9: Linjen virker ikke.
: 4-9: Fejlmelder linjen.
: Venter...
: 15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
: snarest - formentlig samme uge.
: 19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
: i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
: 23-9: ADSL virker stadig ikke!
: WTF!
:
: Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
: kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
:
: SSC
Det er jo fuldstændigt forrykt! 2½ måneds forsinkelse og du har det ikke
endnu
| |
Calle. (24-09-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-09-03 01:07 |
|
Benjamin Blangstrup wrote:
> "SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
> news:i701nvc4pje55mcelnpcnh373tfchbd4mj@4ax.com...
>> Forløb:
>>
>> Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
>> Udsættelse til 1-9.
>> 1-9: Linjen virker ikke.
>> 4-9: Fejlmelder linjen.
>> Venter...
>> 15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
>> snarest - formentlig samme uge.
>> 19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
>> i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
>> 23-9: ADSL virker stadig ikke!
>> WTF!
>>
>> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
>> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
>>
>> SSC
>
> Det er jo fuldstændigt forrykt! 2½ måneds forsinkelse og du har det
> ikke endnu
det er vi mange der ikke har >
--
Calle
| |
Calle. (24-09-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-09-03 01:06 |
|
SSC wrote:
> Forløb:
>
> Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
> Udsættelse til 1-9.
> 1-9: Linjen virker ikke.
> 4-9: Fejlmelder linjen.
> Venter...
> 15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
> snarest - formentlig samme uge.
> 19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
> i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
> 23-9: ADSL virker stadig ikke!
> WTF!
>
> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
>
har samme problem
--
Calle
| |
SSC (25-09-2003)
| Kommentar Fra : SSC |
Dato : 25-09-03 16:09 |
|
On Tue, 23 Sep 2003 19:46:13 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:
>Forløb:
>
>Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
>Udsættelse til 1-9.
>1-9: Linjen virker ikke.
>4-9: Fejlmelder linjen.
>Venter...
>15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
>snarest - formentlig samme uge.
>19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
>i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
>23-9: ADSL virker stadig ikke!
>WTF!
>
>Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
>kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
>
>SSC
Opfølgning:
Ringede til T2`s supportafdeling idag.
Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
Så meget for den service!!
Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis
det i det hele taget bliver lavet?)
Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
kontrakten rimelig smertefrit...
SSC
| |
Erik (25-09-2003)
| Kommentar Fra : Erik |
Dato : 25-09-03 16:36 |
|
"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse news:sd06nvoalei0nftf8pduoj77sgj2v6s8jl@4ax.com...
> On Tue, 23 Sep 2003 19:46:13 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:
>
> >> Opfølgning:
>
> Ringede til T2`s supportafdeling idag.
> Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
> lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
> været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
> Så meget for den service!!
>
> Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis
> det i det hele taget bliver lavet?)
LOL jeg har været udsat for nøjagtigt det samme idag.
Min linje har været fejlmeldt, og der skulle komme en tekninker og tjekke centralen senest idag.
Idag var der så stadig ingen forbindelse.
Da jeg ringede til tele2, blev jeg også spurgt om mit modem havde været tændt eller slukket,
for teknikeren på centralen kunne ikke få forbindelse til modemet.
Jeg har mere eller mindre besluttet mig for at opsige det pis,
og sender nok en opsigelse idag eller imorgen.
> Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
> kontrakten rimelig smertefrit...
Ja jeg frygter også det værste.
--
Erik Rasmussen
| |
STEEN PEDERSEN (25-09-2003)
| Kommentar Fra : STEEN PEDERSEN |
Dato : 25-09-03 17:09 |
|
"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
news:sd06nvoalei0nftf8pduoj77sgj2v6s8jl@4ax.com...
> On Tue, 23 Sep 2003 19:46:13 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:
>
>
> Opfølgning:
>
> Ringede til T2`s supportafdeling idag.
> Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
> lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
> været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
> Så meget for den service!!
>
> Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis
> det i det hele taget bliver lavet?)
>
> Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
> kontrakten rimelig smertefrit...
>
> SSC
Meget interessant!
TDC kobler Tele2 kunder op på TDC's centraler. TDC laver kludder, - kunde
bliver sur på Tele2. Til sidst så sur, at kunden går til TDC!
Nogle gange betaler det sig at "fucke up"
Steen
| |
Andreas Falck (25-09-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 25-09-03 17:39 |
|
STEEN PEDERSEN steen_pedersen@get2net.dk skrev dette:
> TDC kobler Tele2 kunder op på TDC's centraler. TDC laver kludder, -
> kunde bliver sur på Tele2. Til sidst så sur, at kunden går til TDC!
>
> Nogle gange betaler det sig at "fucke up"
Ja!
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
http://bibeltro.dk/ + http://bibel-skole.dk/
*** *Alle med debatforum* ***
| |
SSC (25-09-2003)
| Kommentar Fra : SSC |
Dato : 25-09-03 19:07 |
|
On Thu, 25 Sep 2003 17:08:53 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:
>
>Opfølgning:
>
>Ringede til T2`s supportafdeling idag.
>Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
>lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
>været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
>Så meget for den service!!
>
>Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis
>det i det hele taget bliver lavet?)
>
>Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
>kontrakten rimelig smertefrit...
>
>SSC
OT, sorry:
Tjaa - har så installeret Webspeed...MEEEN
Melder for svagt signal - og er derfor forment adgang til nettet.
Ringede til Webspeed support - en tekniker skal ud og forstærke
signalet...det ville koste 500 kr + 14 dages ventetid, mindst!
Hvorfor er det lige at jeg skal betale tekniker, når de ikke kan
levere et ordentligt signal fra starten - hmmm...
Så er spørgsmålet: Hvad nu?
SSC
| |
Andreas Falck (25-09-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 25-09-03 19:32 |
| | |
SSC (25-09-2003)
| Kommentar Fra : SSC |
Dato : 25-09-03 20:03 |
|
On Thu, 25 Sep 2003 20:31:47 +0200, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.dk> wrote:
>SSC xxx@xxx.xxx skrev dette:
>
>> Så er spørgsmålet: Hvad nu?
>
>Tja, du var jo utilfreds med Tele2 og mente at det andet måtte være
>sagen, - var det så det?
>
>det lader ikke til det!
Nææh...det er som at vælge mellem pest og kolera...
| |
Andreas Falck (25-09-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 25-09-03 20:14 |
| | |
Calle. (25-09-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 25-09-03 23:10 |
|
SSC wrote:
> On Tue, 23 Sep 2003 19:46:13 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:
>
>> Forløb:
>>
>> Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
>> Udsættelse til 1-9.
>> 1-9: Linjen virker ikke.
>> 4-9: Fejlmelder linjen.
>> Venter...
>> 15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
>> snarest - formentlig samme uge.
>> 19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
>> i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
>> 23-9: ADSL virker stadig ikke!
>> WTF!
>>
>> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
>> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...
>>
>> SSC
>
> Opfølgning:
>
> Ringede til T2`s supportafdeling idag.
> Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
> lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
> været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
> Så meget for den service!!
>
sjovt nok jeg har fået samme besked, så mon ikke deres teknikker er lidt for
du til det job
--
Calle
| |
Andreas Falck (26-09-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 26-09-03 00:00 |
| | |
Calle. (26-09-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 26-09-03 09:07 |
|
Andreas Falck wrote:
> Calle. FAKE@FAKE.FAKE skrev dette:
>
>> sjovt nok jeg har fået samme besked, så mon ikke deres teknikker er
>> lidt for du til det job
>
> Du mener at TDC's teknikere er for dumme til deres job?
ikke alle, men der må være nogen imellem, siden de ikke kan finde mit kabel
på centralen, selvom jeg opgir den ip jeg har
--
Calle
| |
|
|