Generelt om status på albums
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-09-03 10:42

Hej gruppe,

Lige en hurtig melding omkring albums på dk-fritid-dyr-kat.dk. Serveren
hvorpå billederne ligger har mildt sagt været ret ustabil på det seneste,
hvilket jeg beklager. Men jeg mener at jeg nu har lokaliseret problemet
til en defekt CPU, og en ny er bestilt. I mellemtiden kører albums på
kvart kraft idet fejlen åbenbart kan omgås hvis man kører med en minimal
mængde RAM, dog med ret stor performance-degradering til følge, men den
kører da i det mindste (7-9-13).

Jeg beklager meget de problemer der har været med albums, men håber på
lidt forståelse herfor. Sidst på ugen skulle driften dog være
normaliseret.

Yderligere kan jeg fortælle at der er blevet lavet et system så de "røde
krydser" i albums automatisk bliver ryddet op. Hvis I skulle opleve et
manglende billede, bliver dette automatisk registeret og fjernet hver
søndag.

Desuden har der igennem et stykke tid været en håndfuld folk der har
brugt albums som lagerplads for signaturbilleder til brug på dekatten.dk.
Da dette egentlig ikke var helt meningen med den donerede plads, og disse
billeder faktisk skaber mere trafik til serveren end de legitime
billeder, har jeg lukket for muligheden for at linke direkte til
billederne fra dekatten.dk. Man kan selvfølgelig linke alt det man vil
til sine albums på dk-fritid-dyr-kat.dk, men ikke direkte til billederne
på rift.dk. Jeg vil gerne henvise til offentlige og gratis webhoteller
som get2net.dk (gratis konto med medfølgende webspace), webbyen.dk og så
videre. Disse har uendelig meget mere båndbredde en album-serveren som er
privat drevet på en privat ADSL-forbindelse.

Carsten Sørensen

--
Skribenten : http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=227
Kattecam : http://www.rift.dk/index.php?view=cats

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-09-03 17:28

Carsten Sørensen wrote:
> men den kører da i det mindste (7-9-13).

Jeg sagde 7-9-13! For #%&$@. Nå jeg tror udfaldet i dag skyldtes lidt
mere end en defekt CPU :)

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 23-09-03 21:36

Carsten Sørensen <p5iutis02@sneakemail.com> wrote in

> Jeg sagde 7-9-13! For #%&$@. Nå jeg tror udfaldet i dag skyldtes
> lidt mere end en defekt CPU :)

Hahahaha, ja, udfaldet idag kan vi vidst ikke bebrejde dig

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!