Hjælp - Jeg skal af med mine 2 katte
Fra : Bong

Dato : 23-09-03 09:26

Hej, jeg er desværre nødsaget til at skulle skille mig af med mine to
dejlige katte, da jeg ikke kan have dem mere.
Det drejer sig om 2 huskatte, den ene Sofus 4 farvet hunkat på lidt over et
år, den er neutraliseret og øremærket. Den er meget kælen, legesyg, dog skal
den lige bruge nogle dage på at lære nye mennesker at kende. Den anden er
bølle, en tigerstribet rød hankat, 6 måneder gammel, den er rigtig dejlig,
meget legesyg og til tider meget kælen. Den er mørkerød i farven.
Der følger alt med til dem. 2 kattebakker, transport kasse, 2
krædsetræ/bræt, fodder, legetøj m.v.

De sælges for symbolskbeløb på 400 kr til en kærlig familie ( der er fodder
for 499 kr /10 kg sæk)

De skal til samme hjem, så de må ikke blive skilt ad, de kan ikke undvære
hinanden, Sofus har opfostret bølle med mælk da vi fik ham og de er meget
nære venner.

Fra : Bong

Dato : 23-09-03 09:27

De befinder sig forresten i Holstebro og er p.t. indekatte, men tror sagtens
de kan klare sig udenfor også.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-09-03 09:42

"Bong" <beenfeldt@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:GtTbb.89750$Kb2.3723588@news010.worldonline.dk...
>$Kb2.3723614@news010.worldonline.dk...

Hej Bong

Hvor trist at du ikke kan have dine dejlige katte mere!

Prøv at sætte dem ind her: www.wildkat.dk

Held og lykke med at skaffe nyt hjem til dem!

mvh Eva

Fra : Lene Vang

Dato : 23-09-03 10:16

Øhhhh Eva.

mener du ikke www.vildkat.dk

Hilsen Lene Vang

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-09-03 11:25

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse news:3f700f3a$0$32461$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Øhhhh Eva.
>
> mener du ikke www.vildkat.dk
>
> Hilsen Lene Vang

Hej Lene

Jo selvfølgelig!

Tanketorsk - undskylder til Bong og tak til dig, der rettede fejlen og skrev den rigtige adresse!

mvh Eva