Database på Novell ?
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 10-01-01 22:49

Hvordan får man Netware 5.1 til at at håndtere Access SQL eller ODBC
databaser, UDEN at man skal benytte den indbyggede SQL connector, for denne
påkræver jo en NT server til at læse / skrive i databasen

Kan Netware SLET ikke håndtere en database selv på en ASP side ??

Eller findes der et andet modul til en "Novell" database type ??

Mvh. Martin

Fra : Asger

Dato : 21-02-01 20:00

Hej Martin.

Jeg køre en Pervasive.SQL 2000 på min Novell5 server uden problem og uden
hjælp fra NT

Mvh. Asger