Nyværdi på biler?
Fra : Søren R

Dato : 23-09-03 08:35

Hej

Findes der et sted, hvor jeg kan se nyværdi på biler?

Jeg har ledt efter noget jeg fik at vide hed "Vognmærkeregisteret",
men har desværre ikke kunnet finde noget.

Håber en af jer kan hjælpe.
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Rasmus

Dato : 23-09-03 10:32

www.bilpriser.dk ??

Fra : Martin Kiefer

Dato : 24-09-03 18:46

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> www.bilpriser.dk ??

Som ikke er meget værd på det punkt. Har du prøvet www.biltorvet.dk?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Søren R

Dato : 25-09-03 08:28

On Wed, 24 Sep 2003 19:46:19 +0200, "Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk>
wrote:

>Som ikke er meget værd på det punkt. Har du prøvet www.biltorvet.dk?

Ja, det var det første sted jeg kiggede, synes ikke jeg kan finde
noget der...

Det skal gerne være den historiske nyværdi for brugte biler, hvis jeg
ikke udtrykkede mig klart nok.
----

Fra : Martin Kiefer

Dato : 28-09-03 17:19

> Det skal gerne være den historiske nyværdi for brugte biler, hvis jeg
> ikke udtrykkede mig klart nok.

Øh hvor historisk skal det da være?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Søren R

Dato : 29-09-03 09:21

On Sun, 28 Sep 2003 18:18:46 +0200, "Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk>
wrote:

>"Søren R" <Kongen19-del-ete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Øh hvor historisk skal det da være?

Det jeg skal bruge, er muligheden for at taste hvilken som helst bil
ind i systemet, og så få at vide hvad prisen var da bilen var ny.
----

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-09-03 18:55

> On Sun, 28 Sep 2003 18:18:46 +0200, "Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk>
>

> Det jeg skal bruge, er muligheden for at taste hvilken som helst bil
> ind i systemet, og så få at vide hvad prisen var da bilen var ny.

Her må jeg nok melde pas, har ikke set det gå længere tilbage end til hvad
man kan finde på bilpriser.dk og biltorvet.dk.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Mogens K

Dato : 30-09-03 19:39

On Tue, 30 Sep 2003 19:55:06 +0200, "Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk>
wrote:

>Her må jeg nok melde pas, har ikke set det gå længere tilbage end til hvad
>man kan finde på bilpriser.dk og biltorvet.dk.

I Bilbasen.dk står den brugte bils oprindelig nyvognspris nævnt i
"Stamdata" i en salgsannonce - det gælder dog ikke for alle modeller..

/Mogens
www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=301206

Fra : Martin Kiefer

Dato : 01-10-03 18:18

"Mogens K" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> I Bilbasen.dk står den brugte bils oprindelig nyvognspris nævnt i
> "Stamdata" i en salgsannonce - det gælder dog ikke for alle modeller..

Står der heller ikke hvis bilen har nået en hvis alder.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk