"Problemer" med min hunkat
Fra : Eva Hansen

Dato : 23-09-03 08:21

Hej

Har lige opdaget deme news group - håber der er nogle der kan hjælpe mig
med mit "problem".
Jeg har en 7 år gammel hunkat, som mjaver utroligt meget og det er ved
at drive mig til vanvid! Jeg kan ikke finde ud af hvad det er hun vil og
lige meget hvad så bliver hun ved. Tit står hun ude i gangen og bræger
(lyder som en hankat).
Hun, Kisser, er indekat men har tidligere været udekat men jeg er
flyttet og flyttet fra hendes tidligere "samlever" - en hankat som hun
hadede vildt og inderligt. Kan hun mon stå og kalde på ham???
Håber der er nogle der har en idé....er ved at gå i spåner over at høre
på hende....

Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-09-03 08:42

Hej Eva

Velkommen til..............
det kan godt være savn af hankatten, selvom de ikke
var "gode" venner. 7 år er ikke så "gammel" men det
kan godt være nogle "alderdoms-problemer" så et
check hos dyrlægen, ville måske være godt.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk