P4P800 og installation
Fra : Jens Willadsen

Dato : 23-09-03 00:45

Hej
Jeg har lige købt ovenstående MB bestykket det med 2 stk PC400 Apacer 256
Moduler, og en SATA MAXTOR harddisk. Men jeg havde store probs da jeg skulle
installere OS på det.
Jeg prøvede med XP eng og XP dk med og uden SP1
jeg prøvede endda med WinME uden held

Til sidst fik jeg en prøve version af W2k til at køre, er der nogen andre i
dette forum der har oplevet probs. lignende mine??

MVH Jens W

Fra : Tørres Kristian Brøv~

Dato : 23-09-03 11:07

"Jens Willadsen" <jens@-fjerndette-willadsen.nu> skrev i melding
> [...]
>
> Til sidst fik jeg en prøve version af W2k til at køre, er der nogen andre
> dette forum der har oplevet probs. lignende mine??

Jeg installerte en maskin med dette kortet i går og alt gikk utmerket. Har
du noen IDE harddisker tilkoblet bør du koble fra disse når du installerer
S-ATA disken. Ellers så kan du forsøke å deaktivere RAID kontrolleren i
BIOS.

Tørres

Fra : Jens Willadsen

Dato : 23-09-03 18:15

Nu er RAID slået fra og bioen er opgraderet men uden ændring når jeg prøver
at opgradere denne installation til winXP
Hvad f... kan der være galt

MVH Jens W