Hvor købes Ægte pudel u/stamtavle
Fra : Tikka

Dato : 22-09-03 21:54

Hej

Da penge pungen er ved at være tom
og vi meget gerne vil have en pudel hund.

Der må da være nogle der kender eller selv har et kuld hvalpe
som er intresseret i at sælge en lille vovse.

DEN FOR DET BEDSTE OG KÆRLIGSTE HJEM.

Vi er så glade for dyr.

Svar sendes kun til. PMJ@Dronningborg.dk

Mvh. Tikka

Fra : Kurt Becher

Dato : 24-09-03 03:13

Tikka wrote:
> [...]
>
> Der må da være nogle der kender eller selv har et kuld hvalpe
> som er intresseret i at sælge en lille vovse.

Hej

Lad os da håbe dyret ikke bliver syg... Der er en grund til at dyrlæger
hedder DYRlæger...

Fra : Raptor

Dato : 24-09-03 09:07

> Hej
>
> Lad os da håbe dyret ikke bliver syg... Der er en grund til at dyrlæger
> hedder DYRlæger...

Nej, nu skal vi vel ikke til at have den gamle traver af en diskussion
igen...
nogle mennesker vil bare ikke give mange tusinde kroner for en hund, men
derfor betyder det jo ikke at de ikke vil/har råd til at tage den til
dyrlægen

/Brian

Fra : Kurt Becher

Dato : 25-09-03 23:20

> [...]
> nogle mennesker vil bare ikke give mange tusinde kroner for en hund,
> men derfor betyder det jo ikke at de ikke vil/har råd til at tage den

Hejsa

Det er ikke for at starte diskussionen en gang til, men de kære mennesker
vil have en racehund uden stamtavle til ingen penge fordi "pengepungen er
ved at være tom"...

Så vil jeg da gerne dele min erfaring om, at det kan være en dyr fornøjelse
at spare på "indkøbet". Det er f.eks. blevet muligt at købe billige lab'er
uden papirer fordi deres HD-billeder var så dårlige, at man ikke ville sende
dem ind. Det ville jo forringe statistikken på de linier man "værner" om og
avler videre på. Men nu har man jo fodret på dyret i et godt stykke tid og
det koster jo... Se, det er fan'me et godt køb!!!

MVH

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 29-09-03 14:02

"Kurt Becher" <kurtbecherUknowwhat2do@pedal.dk> wrote in message
> Hej
>
> Lad os da håbe dyret ikke bliver syg... Der er en grund til at dyrlæger
> hedder DYRlæger...

hehe, men så burde tikka vel også have spurgt i dk.fritid.BILLIG.hund

kender desværre ingen steder

Lasse
Neelix - Berner, nu med vokseværk