"Vi Lever" Hvad er den originale titel ?
Fra : Peter Holm

Dato : 22-09-03 21:31

Hvad er originaltitlen på 'Vi Lever' ? Der der med flystyrt i bjergene,
canibalisme og sån *s*

Peter Holm
phc*REMOVETHIS*@stofanet.dk

"I met someone who looks a lot like you
She does the things you do
But she is an IBM." ELO 1981

Fra : -V-

Dato : 22-09-03 21:43

Peter Holm wrote:
> Hvad er originaltitlen på 'Vi Lever' ? Der der med flystyrt i
> bjergene, canibalisme og sån *s*

'Alive'

http://www.imdb.com/title/tt0106246/

-V-

Fra : Peter Holm

Dato : 22-09-03 21:49

-V- wrote:

> 'Alive'
>
> http://www.imdb.com/title/tt0106246/

tak - tænk at jeg har brugt 1 time på at finde ud af det *s*

/peter

Fra : ea

Dato : 22-09-03 22:05

>tak - tænk at jeg har brugt 1 time på at finde ud af det *s*

hmm :) jeg søgte på 'movie plane crash andes' vupti 0.17 sekunder
google

Fra : Peter Holm

Dato : 23-09-03 05:29

ea wrote:

> hmm :) jeg søgte på 'movie plane crash andes' vupti 0.17 sekunder
> google

jeg glemte 'andes' i alle mine forgæves søginger *s*

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-09-03 08:24

Peter Holm skrev:

> jeg glemte 'andes' i alle mine forgæves søginger *s*

Du kunne nu også bare have søgt på "vi lever film", hvorefter Dvdoos
beskrivelse dukker op. Her kan man på bagsiden læse originaltitlen.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"I hope you're all happy. You've succeeded in convincing me that life

Fra : Christian Andersen

Dato : 23-09-03 08:27

Peter Holm wrote:

> jeg glemte 'andes' i alle mine forgæves søginger *s*

'movie plane crash cannibalism' giver også "Alive" som resultat.

Google er vores alle sammens ven.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Søren

Dato : 23-09-03 10:38

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg glemte 'andes' i alle mine forgæves søginger *s*

En anden smart måde at finde den originale titel på er akas.imdb.com - skriv
den danske titel og vupti - så har man den originale!!

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 11:13
Fra : ML-78

Dato : 24-09-03 11:08

> En anden smart måde at finde den originale titel på er akas.imdb.com - skriv
> den danske titel og vupti - så har man den originale!!

Den ser dog ikke ud til at fange "Vi lever".

ML-78

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 27-09-03 03:01

> En anden smart måde at finde den originale titel på er akas.imdb.com

www.laserdisken.dk er også en rigtig god side til det med film-titler.
Personligt, har jeg faktisk haft mere glæde af den side, end af akas, til
sådanne ting..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-09-03 21:46

On Mon, 22 Sep 2003 22:30:35 +0200, "Peter Holm"
<phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote:

>Hvad er originaltitlen på 'Vi Lever' ? Der der med flystyrt i bjergene,
>canibalisme og sån *s*

Den hedder "Alive".
http://imdb.com/title/tt0106246/

--