/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
ros til jens breth hansen
Fra : asylet


Dato : 22-09-03 19:57

Som en af de mange der har gode erfaringer med JBH , føler jeg at det er
på høje tid at min stemme høres.Jeg henvendte mig til ham for fire år
siden med en hund som adskellige dyrehospitaler havde fortalt mig IKKE
fejlede noget , selv om den ca. en gang om måneden fik et kæmpe
krampeanfald.Den dag jeg tog kontakt til JBH , havde jeg lige haft
hunden til undersøgelse og blodprøvetagning hos en anden dyrlæge. Jeg
betalte regningen på 1920 kr og fik at vide at HUNDEN IKKE FEJLEDE
NOGET,men at jeg jo kunne købe noget af deres MEGET dyre hundefoder. for
det fik den det jo nok ikke værre af ! Lige hjemkommet fra den dyrlæge
fik min hund endnu et krampeanfald og jeg henvendte mig i meget oprevet
og ulykkelig tilstand til JBH , og fik en meget fin behandling.Næste dag
var min hund i behandling og den lever i aller bedste velgående idag og
har 1-2 meget små anfald om ÅRET! Vi har 4 hunde og 11 katte ,som har
JBH som dyrlæge og vi er meget glade for ham og yderst tilfredse med
hans behandling af vores dyr som vi elsker højt og betragter som
familiemedlemmer. Vores 5 heste har vi en anden dyrlæge til da JBH KUN
er smådyrsdyrlæge og overhovedet ikke behandler store dyr. Til sidst vil
jeg lige sige at jeg har mange venner og bekendte og kender til mange
der har JBH som dyrlæge og er meget tilfredse.Man skal nok lige spise
brød til og ikke gå helt i selvsving og tro helt ukritisk på alt der
spredes ud på nettet og i medierne.Lidt sund skepsis er på sin plads!

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


 
 
dpl (22-09-2003)
Kommentar
Fra : dpl


Dato : 22-09-03 20:31

asylet wrote:
Lidt sund skepsis er på sin plads!
>

Ja, specielt vil jeg da stille mig skeptisk overfor troværdigheden af et
anonymt indlæg!

Dorthe





asylet (22-09-2003)
Kommentar
Fra : asylet


Dato : 22-09-03 20:36

"dpl" skrev d. 22-09-03 20:31 dette indlæg :
> asylet wrote:
> Lidt sund skepsis er på sin plads!
> >
>
> Ja, specielt vil jeg da stille mig skeptisk overfor troværdigheden af
et
> anonymt indlæg!
>
> Dorthe
>
> hej dorthe
jeg lægger ikke min e-mail adr. ind i så ophedet en debat.
så groft der bliver skrevet i sproget her , vil jeg ikke have svinet min
egen adr, til.
troværdigheden fejler vel intet fordi man gerne vil værne om sit
privatliv.
Marianne.
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Louise Viborg (22-09-2003)
Kommentar
Fra : Louise Viborg


Dato : 22-09-03 20:47

Hej Marianne!
Jeg tror nu at det Dorthe mente var, at der ikke var noget navn nogen
steder. Men det kom så nu...

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46



On Mon, 22 Sep 2003 19:36:22 GMT, "asylet" <asylet.news@kandu.dk>
wrote:

>"dpl" skrev d. 22-09-03 20:31 dette indlæg :
>> asylet wrote:
>> Lidt sund skepsis er på sin plads!
>> >
>>
>> Ja, specielt vil jeg da stille mig skeptisk overfor troværdigheden af
>et
>> anonymt indlæg!
>>
>> Dorthe
>>
>> hej dorthe
>jeg lægger ikke min e-mail adr. ind i så ophedet en debat.
>så groft der bliver skrevet i sproget her , vil jeg ikke have svinet min
>egen adr, til.
>troværdigheden fejler vel intet fordi man gerne vil værne om sit
>privatliv.
>Marianne.
>>
>>


dpl (22-09-2003)
Kommentar
Fra : dpl


Dato : 22-09-03 21:25

asylet wrote:
> "dpl" skrev d. 22-09-03 20:31 dette indlæg :
>
>>asylet wrote:
>>Lidt sund skepsis er på sin plads!
>>
>>Ja, specielt vil jeg da stille mig skeptisk overfor troværdigheden af
>>et anonymt indlæg!
>>
>>Dorthe


>>
>>hej dorthe
>
> jeg lægger ikke min e-mail adr. ind i så ophedet en debat.
> så groft der bliver skrevet i sproget her , vil jeg ikke have svinet min
> egen adr, til.
> troværdigheden fejler vel intet fordi man gerne vil værne om sit
> privatliv.
> Marianne.
>
>>
>

Hej Marianne!
Se, det hjalp allerede. Dit første indlæg var totalt anonymt, man kunne
ikke engang afgøre afsenders køn! Selv om man har ret til at optræde
både anonymt og under falsk navn her på NG, så indgyder det altså ikke
tillid når man gør.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk










Leyna (23-09-2003)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 23-09-03 08:11

On Mon, 22 Sep 2003 19:36:22 GMT, "asylet" <asylet.news@kandu.dk>
wrote:

>"dpl" skrev d. 22-09-03 20:31 dette indlæg :
>> asylet wrote:
>> Lidt sund skepsis er på sin plads!
>> >
>>
>> Ja, specielt vil jeg da stille mig skeptisk overfor troværdigheden af
>et
>> anonymt indlæg!
>>
>> Dorthe
>>
>> hej dorthe
>jeg lægger ikke min e-mail adr. ind i så ophedet en debat.
>så groft der bliver skrevet i sproget her , vil jeg ikke have svinet min
>egen adr, til.
>troværdigheden fejler vel intet fordi man gerne vil værne om sit
>privatliv.
>Marianne.

Hej "Marianne"

Nu vil jeg helst ikke genralisere, men hvis det var min dyrlæge, der i
den grad blev angrebet, og jeg havde en helt anden opfattelse af
tingenes tilstand, så tror jeg nok at jeg ville fremstå med både navn,
email og henvisning til hjemmeside. Så anonym som du er lige nu kan
jeg ærlig talt ikke tage din kommentar seriøst. Det kunne være hvem
som helst der havde skrevet det indlæg. Jeg kunne også kalde mig
Marianne, men det ville da ikke gøre min troværdighed større. Det er
der jo så mange der hedder. Så ja, jeg mener at troværdigheden daler
hvis kilden er anonym!
De mennesker der har klaget over JBH er jo heller ikke anonyme, så
hvorfor skulle jeg tro på dig, som end ikke tør opgive sit navn (i
hvert fald ikke i første omgang) og heller ingen mail adresse, fremfor
nogle mennesker som står frem med deres fulde navn i medierne?
--
Leyna
Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
http://www.big-girls.dk

Pia Nave (22-09-2003)
Kommentar
Fra : Pia Nave


Dato : 22-09-03 21:35

Der er vel ingen tvivl om at manden må have forstand på det han
beskæftiger sig med....ellers kunne han vel ikke have været dyrlæge!?!
Men spørgsmålet er bare hvor meget han interesserer sig for dyrene i
stedet for pengene...
Jeg er da kun glad for at du, og måske andre, har haft gode oplevelser
med JBH, men ser man det i lyset af ALT andet, så synes jeg ikke at
mange gode oplevelser opvejer et utal af dårlige!!! (-og MEGET tragiske)


Mvh. Pia (som mener, at der findes mange andre og mindst lige så billige
dyrlæger at benytte sig af)


asylet wrote:
> Som en af de mange der har gode erfaringer med JBH , føler jeg at det er
> på høje tid at min stemme høres.Jeg henvendte mig til ham for fire år
> siden med en hund som adskellige dyrehospitaler havde fortalt mig IKKE
> fejlede noget , selv om den ca. en gang om måneden fik et kæmpe
> krampeanfald.Den dag jeg tog kontakt til JBH , havde jeg lige haft
> hunden til undersøgelse og blodprøvetagning hos en anden dyrlæge. Jeg
> betalte regningen på 1920 kr og fik at vide at HUNDEN IKKE FEJLEDE
> NOGET,men at jeg jo kunne købe noget af deres MEGET dyre hundefoder. for
> det fik den det jo nok ikke værre af ! Lige hjemkommet fra den dyrlæge
> fik min hund endnu et krampeanfald og jeg henvendte mig i meget oprevet
> og ulykkelig tilstand til JBH , og fik en meget fin behandling.Næste dag
> var min hund i behandling og den lever i aller bedste velgående idag og
> har 1-2 meget små anfald om ÅRET! Vi har 4 hunde og 11 katte ,som har
> JBH som dyrlæge og vi er meget glade for ham og yderst tilfredse med
> hans behandling af vores dyr som vi elsker højt og betragter som
> familiemedlemmer. Vores 5 heste har vi en anden dyrlæge til da JBH KUN
> er smådyrsdyrlæge og overhovedet ikke behandler store dyr. Til sidst vil
> jeg lige sige at jeg har mange venner og bekendte og kender til mange
> der har JBH som dyrlæge og er meget tilfredse.Man skal nok lige spise
> brød til og ikke gå helt i selvsving og tro helt ukritisk på alt der
> spredes ud på nettet og i medierne.Lidt sund skepsis er på sin plads!
>


Freedom (23-09-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 23-09-03 10:06

Okay, jeg har gennem mine 20 år som hunde og katte ejer, mødt mange dyrlæger
som var mere interesseret i penge end dyr!!! Hvordan med alle de dyrlæger
som udskriver pencilen til landmand i hobetal, mon de bekymre sig om dyrene?

Så skal vi virkelig til at køre hets imod mange dyrlæger, desværre, det er i
mine øjne sværere at finde en god dyrlæge end en dårlig, ja Breth har lavet
noget lort, helt sikkert, men det er der gudhjælpene mig mange andre som
har....så det er ikke i mine øjne nok til at køre så massiv en hets imod en
dyrlæge!

PS: Jeg har haft min egen e-mail på engang, det gør jeg aldrig mere for hvor
modtog jeg dog meget lort fra nogle som var uenige med mig! Og Iben er jo
mere eller mindre annonymt, som Dorte også er;)

Iben

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse
news:3F6F5CD9.2070907@nave.dk...
> Der er vel ingen tvivl om at manden må have forstand på det han
> beskæftiger sig med....ellers kunne han vel ikke have været dyrlæge!?!
> Men spørgsmålet er bare hvor meget han interesserer sig for dyrene i
> stedet for pengene...
> Jeg er da kun glad for at du, og måske andre, har haft gode oplevelser
> med JBH, men ser man det i lyset af ALT andet, så synes jeg ikke at
> mange gode oplevelser opvejer et utal af dårlige!!! (-og MEGET tragiske)
>
>
> Mvh. Pia (som mener, at der findes mange andre og mindst lige så billige
> dyrlæger at benytte sig af)




Marianne Hellemose (23-09-2003)
Kommentar
Fra : Marianne Hellemose


Dato : 23-09-03 10:29

Iben skrev
< ja Breth har lavet noget lort, helt sikkert, men det er der gudhjælpene
mig mange andre som har....så det er ikke i mine øjne nok til at køre så
massiv en hets imod en dyrlæge! >

Vi er alle forskellige, med forskellige grænser for
hvad vi finder acceptabelt, men jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvad du
mener der skal til for at
"retfærdiggøre" en sådan en "hetz"


--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats



Marianne Hellemose (22-09-2003)
Kommentar
Fra : Marianne Hellemose


Dato : 22-09-03 21:36

Hej

Jamen jeg er da ikke i tvivl om at nogle kæledyr
overlever at have JBH som dyrlæge, men det ændre ikke på at "for mange"
kæledyr ikke overlever i forhold til hvor mange andre dylæger mister. Det er
jo ikke på grund af JBH's blå øjne, at DDD, Fødevare
Regionerne Vejle og Århus, Dyrenes Beskyttelse
og fødevareministeren og de forskellige partiers
dyrevelfærds-ordførere samler til bunke om ham.

Den Danske Dyrlægeforening har hvert år cirka 70
klager, der er cirka 1200 dyrlæger. Det vil sige at hver dyrelæge kan få
0,05 klagesag om året. I midten af 90'erne havde JBH i gennemsnit en
klagesag hver anden måned. Min personlige mening er at, det sætter
tingene lidt i relief, og at JBH _aldrig_ kommer i nærheden af mine dyr.At
jeg så også har været i kontakt med mange af dem der har mistet deres
kæledyr hos ham gør mig absolut ikke mildere
stemt over for ham.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats



Lou (24-09-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 24-09-03 09:54

>
> og fik en meget fin behandling.>

jA, DET VAR JO "HELDIGT" FOR DINE DYR - OG DIG, OG JEG MENER HELDIG!

> JBH som dyrlæge og vi er meget glade for ham og yderst tilfredse med
> hans behandling af vores dyr som vi elsker højt og betragter som
> familiemedlemmer.

jEG FATTER IKKE AT DU KAN LADE SÅMANGE INDLÆG SIDDE OVERHØRIGT, IKKE
KUN HER PÅ ng MEN OGSÅ DE MANGE INDLÆG DER HAR VÆRET I AVISERNE (
ÅRHUS STIFT. OG DR REG. ODENSE...BLA)
jEG MENER DET ER GODT AT DU HAR VÆRET HELDIG MED JBH, MEN DET ÆNDRER
IKKE VED AT DER ER MANGE DER HAR BRUGT HAM MED FATAL UDGANG FOR DERES
"FAMILIEMEDLEMMER"

DU BØR HELLER IKKE SIDDE OVERHØRRIGT AT DET ER MANGE DYRLÆGER DER
STILLER SIG OP I MEDIERNE OG SIGER AT DE REPERERER MANGE AF DE SKADER
JBH LAVER, DET ER IKKE HVERDAGSKOST AT DYRLÆGER STILLER SIG OP IMOD
ANDER DYRLÆGER...

> jeg lige sige at jeg har mange venner og bekendte og kender til mange
> der har JBH som dyrlæge og er meget tilfredse.Man skal nok lige spise
> brød til og ikke gå helt i selvsving og tro helt ukritisk på alt der
> spredes ud på nettet og i medierne.Lidt sund skepsis er på sin plads!

OG HVAD MENER DU "SPREDES UD PÅ NETTET" TROER DU VI HERINDE PÅ NG, DER
HAR HAFT KONTAKT MED JBH OG HAN'S FÆTTER HBH LYVER? DET MENER JEG ER
RESPEKTLØST AF DIG - JEG HAR MISTET ET "FAMILIEMEDLEM " OG DET ER SKU
IKKE SJOVT NÅR MAN HØRER AT DER ER MANGE I MIN SITUATION OG MANGE DET
ER GÅET VÆRRER FOR...JEG MENER, AT HVIS JEG HAVDE VIST HVAD JEG VED
IDAG, HAVDE JEG ALDRIG ALDRIG KØRT MIT "FAMILIEMEDLEM" TIL DEN
DYRLÆGE, JEG VAR HELLERE KØRT 30KM LÆNGERE OG KOMMET TIL EN ANDEN
DYRLÆGE.

UDOVER DET MENER JEG AT DU HAR RET I AT MAN BØR VÆRE SKEPTISK OVERFOR
HVAD MAN HØRER, MEN HVOR MANGE SKAL DØ OG LIDE OVERLAST HOS JBH FØR
END DU OM IKKE ER OVERBEVIST SÅ I ALLETILFÆLDE PÅ VAGT OVER FOR JBH -
DET KUNNE SKE FOR DIG OG DIN "FAMILIE".

jEG VIL IGEN OPFORDRE ALLE TIL AT BRUGE ANDRE DYRLÆGER END DE 2
BRETH-HANSNER.

MVH
LOU

Christian B. Andrese~ (24-09-2003)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 24-09-03 10:04


"Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
news:98387c0d.0309240053.19cb6ec3@posting.google.com...
> >
> jEG VIL IGEN OPFORDRE ALLE TIL AT BRUGE ANDRE DYRLÆGER END DE 2
> BRETH-HANSNER.

Jeg vil opfordre til at man læser sine indlæg igennem inden man trykker
"Send"
cAPS-lOCK KUNNE VÆRE NEDE


--
mvh/rg. Christian



Anne-Marie Prange (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Anne-Marie Prange


Dato : 01-10-03 00:43


"Lou" <odin@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:98387c0d.0309240053.19cb6ec3@posting.google.com...
>
> jA, DET VAR JO "HELDIGT" FOR DINE DYR - OG DIG, OG JEG MENER HELDIG!

Helt ærligt .. kan du ikke tale almindeligt .. det larmer frygteligt når du
sådan skriger op ... at skrive med store bogstaver er ensbetydende med at
råbe .. og det larmer altså .. Jeg ved godt at du måske brugte store
bogstaver for at blive hørt .. men for mig havde det altså lige stik
modsatte virkning .. jeg gider ikke høre på en person der råber .. der er
nemlig ingen gennemslagskraft i det at råbe
hejhils fra Ami



Lou (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 02-10-03 16:20

"Anne-Marie Prange" <ampm@ribe.bynet.dk> wrote in message news:<bld4dv$rjm$1@sunsite.dk>...
> "Lou" <odin@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> news:98387c0d.0309240053.19cb6ec3@posting.google.com...
> >
> > jA, DET VAR JO "HELDIGT" FOR DINE DYR - OG DIG, OG JEG MENER HELDIG!
>
> Helt ærligt .. kan du ikke tale almindeligt .. det larmer frygteligt når du
> sådan skriger op ... at skrive med store bogstaver er ensbetydende med at
> råbe .. og det larmer altså .. Jeg ved godt at du måske brugte store
> bogstaver for at blive hørt .. men for mig havde det altså lige stik
> modsatte virkning .. jeg gider ikke høre på en person der råber .. der er
> nemlig ingen gennemslagskraft i det at råbe
> hejhils fra Ami

HEJ

DU SKAL SKU IKKE BESTEMME OM JEG SKRIVER MED STORE BOGSTAVER ELLER EJ,
DU ER HJERNEDØD HVIS DU IKKE SER POIENTEN!!!!!!!!!!!!DET ER DYERNE DET
HANDLER OM OG IKKE HVORDAN JEG VÆLGER AT SKRIVE MINE INDLÆG - TÆNK DIG
OM!!!!!!!!!!!!!!!!
UHA EN MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LARMER DET????????????
ÆRGELIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH
lOU

Verner (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Verner


Dato : 02-10-03 17:17

On 2 Oct 2003 08:20:05 -0700, odin@paradis.dk (Lou) wrote:


>HEJ
>
>DU SKAL SKU IKKE BESTEMME OM JEG SKRIVER MED STORE BOGSTAVER ELLER EJ,
>DU ER HJERNEDØD HVIS DU IKKE SER POIENTEN!!!!!!!!!!!!DET ER DYERNE DET
>HANDLER OM OG IKKE HVORDAN JEG VÆLGER AT SKRIVE MINE INDLÆG - TÆNK DIG
>OM!!!!!!!!!!!!!!!!
>UHA EN MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LARMER DET????????????
>ÆRGELIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!
>MVH
>lOU

Fut til DK.PSYKIATER.HJÆLP

mvh
Verner

Lou (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 03-10-03 08:54

Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<tpjonvognkkcij04onecgq4aq8f7loml1t@4ax.com>...
> On 2 Oct 2003 08:20:05 -0700, odin@paradis.dk (Lou) wrote:
>
>
> >HEJ
> >
> >DU SKAL SKU IKKE BESTEMME OM JEG SKRIVER MED STORE BOGSTAVER ELLER EJ,
> >DU ER HJERNEDØD HVIS DU IKKE SER POIENTEN!!!!!!!!!!!!DET ER DYERNE DET
> >HANDLER OM OG IKKE HVORDAN JEG VÆLGER AT SKRIVE MINE INDLÆG - TÆNK DIG
> >OM!!!!!!!!!!!!!!!!
> >UHA EN MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LARMER DET????????????
> >ÆRGELIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!
> >MVH
> >lOU
>
> Fut til DK.PSYKIATER.HJÆLP
>
> mvh
> Verner

DU ER DA OGSÅ KLOG AT HØRE PÅ!!!!!!!!!FATTER I IKKE BUDSKABET ELLER
GÅR DET UD PÅ AT RETTE HINANDENS STAVE FEJL M,M, DET ER VEL NOK
SERIØST, MEN I ER NOK LIGEGLADE MED JERES DYR NÅR I IKKE KAN SE
UDOVER JERES EGEN NÆSE.....FØJ SÅDAN NOGLE MENNESKER KAN MAN GODT
UNDVÆRE
LOU!!!!!!!!

dpl (03-10-2003)
Kommentar
Fra : dpl


Dato : 03-10-03 09:12

Lou wrote:
> DU ER DA OGSÅ KLOG AT HØRE PÅ!!!!!!!!!FATTER I IKKE BUDSKABET ELLER
> GÅR DET UD PÅ AT RETTE HINANDENS STAVE FEJL M,M, DET ER VEL NOK
> SERIØST, MEN I ER NOK LIGEGLADE MED JERES DYR NÅR I IKKE KAN SE
> UDOVER JERES EGEN NÆSE.....FØJ SÅDAN NOGLE MENNESKER KAN MAN GODT
> UNDVÆRE
> LOU!!!!!!!!



Hmm... og hvad er det så lige du har gjort for at advare folk mod denne
dyrlæge, lille højtråbende ven? Andet end at vise hvor ignorant og
ubehøvlet du kan være, og på den måde tage fokus fra det egentlige problem?

Hilsen Dorthe
(Og jo, det er sørme en dyrlæge-advarsel der er på min hjemmeside...)
http://www.vildkat.dk/





Pia Nave (03-10-2003)
Kommentar
Fra : Pia Nave


Dato : 03-10-03 16:06



Lou wrote:
> Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<tpjonvognkkcij04onecgq4aq8f7loml1t@4ax.com>...
>
>>On 2 Oct 2003 08:20:05 -0700, odin@paradis.dk (Lou) wrote:
>>
>>
>>
>>>HEJ
>>>
>>>DU SKAL SKU IKKE BESTEMME OM JEG SKRIVER MED STORE BOGSTAVER ELLER EJ,
>>>DU ER HJERNEDØD HVIS DU IKKE SER POIENTEN!!!!!!!!!!!!DET ER DYERNE DET
>>>HANDLER OM OG IKKE HVORDAN JEG VÆLGER AT SKRIVE MINE INDLÆG - TÆNK DIG
>>>OM!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>UHA EN MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LARMER DET????????????
>>>ÆRGELIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>MVH
>>>lOU
>>
>>Fut til DK.PSYKIATER.HJÆLP
>>
>>mvh
>>Verner
>
>
> DU ER DA OGSÅ KLOG AT HØRE PÅ!!!!!!!!!FATTER I IKKE BUDSKABET ELLER
> GÅR DET UD PÅ AT RETTE HINANDENS STAVE FEJL M,M, DET ER VEL NOK
> SERIØST, MEN I ER NOK LIGEGLADE MED JERES DYR NÅR I IKKE KAN SE
> UDOVER JERES EGEN NÆSE.....FØJ SÅDAN NOGLE MENNESKER KAN MAN GODT
> UNDVÆRE
> LOU!!!!!!!!


Hej,

Skulle vi ikke tage og være lidt konstuktive i vores kritik i stedet for
at spilde tid på dette her........?!?!?


Mvh.Pia
- som mener at LOU _måske_ har en pointe, men at den desværre bliver
væk i alt det andet 'plidder-pladder'!!



Leyna (02-10-2003)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 02-10-03 18:26

On 2 Oct 2003 08:20:05 -0700, odin@paradis.dk (Lou) wrote:


>UHA EN MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LARMER DET????????????

Ja.
*Ploink*
--
Leyna
Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
http://www.big-girls.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste