Andre dyr end katte... (lidt OT)
Fra : dpl

Dato : 22-09-03 18:43

Da jeg ved der sidder mange dejlige dyreelskere herinde, tillader jeg
mig at poste dette lidt OT indlæg:

Medhjælper søges

Hvis du er vild med vilde dyr, og har lyst til at arbejde med mange
forskellige af dem, så var det måske noget for dig at blive medhjælper
på en vildtplejestation?

Vi åbner nu en plejestation i dyrenes beskyttelses regi, som skal tage
sig af pleje og genudsætning af store og små dyr, både fugle og
pattedyr. Vi ligger på Lolland, og har brug for en medhjælper der har
lyst til at indgå i den daglige drift og pleje af dyrene. Der er tale om
frivilligt arbejde, dvs. lønnen udbetales i oplevelser og erfaringer,
og der kan være brug for hjælp både i hverdage og efter aftale i
weekender og ferier. I starten vil der være tale om en meget moderat
arbejdsbyrde, men vi kan hurtigt få travlt!

Stationen ligger på Lolland, mellem Nakskov og Maribo. Har du eller en
du kender lyst til at høre mere, så send endelig en mail!

Hilsen Dorthe, biolog

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 22-09-03 20:48

Hej Dorthe.
Prøv at kontakte DR Regionalen. Du kan helt klart få det med i "Har du noget
du mangler" om søndagen, men det kunne jo også være at formiddags- eller
weekendredaktionen havde lyst til at lave et indslag om det.

Mvh. Else.

Fra : dpl

Dato : 22-09-03 22:24

Hej Else!