Støtter Mozilla 4.1 DK 128 bits kryptering
Fra : den glade dreng

Dato : 22-09-03 17:51

Hejsa

Støtter Mozilla 4.1 DK 128 bits kryptering?

VH

Per

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-09-03 22:08

den glade dreng skrev:

> Støtter Mozilla 4.1 DK 128 bits kryptering?

Det vil vise sig når den engang udkommer. Men eftersom 1.4
understøtter 128 bits kryptering vil efterfølgende versioner nok
også gøre det

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : den glade dreng

Dato : 22-09-03 22:31

> Det vil vise sig når den engang udkommer. Men eftersom 1.4
> understøtter 128 bits kryptering vil efterfølgende versioner nok
> [...]

Hehe Ups, men mange tak, er der nogen steder man kan læse det, altså i selve
browseren, jeg skal henvise en hjemmeside admin, at programmet
gør det.

VH

Per

Fra : Jacob Riis

Dato : 22-09-03 23:42

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
selve
> browseren, jeg skal henvise en hjemmeside admin, at programmet

Hvis du går ind under edit -> preferences -> privacy and security -> SSL ->
edit Ciphers

kan du se hvad den understøtter af kryptering. Jeg kender ikke noget til
kryptering men jeg kan da se at der er mulighed for 128 bit kryptering og
endda 256 bit med noget der hedder ekstra SSL3 / TLS hvad det så end er.

--
Jacob

Fra : Henrik Gemal

Dato : 03-10-03 12:12

den glade dreng wrote:

> Hejsa
>
> Støtter Mozilla 4.1 DK 128 bits kryptering?
>
> VH
>
> Per

Yes det gør den og har (tror jeg) understøttet det fra day one.

du kan checke det på:
https://www.fortify.net/sslcheck.html

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk