Skærme
Fijala 3554
Projektor til hjemmebiograf - konfiguratio~
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 22-09-03 17:37

Der er garanteret nogen herinde som har en projektor til hjemmebiograf formål,
ikke? Hvordan er specifikationen på sådan et apperat m.h.t lysstyrke og max.
opløsning. Er den tilfredsstillende eller er en større model sagen?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : David T. Metz

Dato : 23-09-03 08:39

Metal Coven.dk skriblede:
> Der er garanteret nogen herinde som har en projektor til
> hjemmebiograf formål, ikke?

Dem er der nogle stykker af i dk.teknik.tv+video

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : TBC

Dato : 01-10-03 11:31

"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse

> [...]
max.
> opløsning. Er den tilfredsstillende eller er en større model sagen?

Jeg har 2 projektorer, en CRT og en DLP projektor, men jeg ved ikke lige
hvad det egentligt er du præcist vil vide med dit spørgsmål.

Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret, er det så om jeg er tilfreds med mine
projektorer, eller om jeg ville ønske mig en større model ?

Specifikationerne på projektorer er helt forskellige efter model og ikke
mindst prisleje.

Så hvad er det du vil vide ? ...Jeg er fuldt ud tilfreds med mine
projektorer som er hhv. en Sony VPH1292Q, og en Infocus LP350 (med DVI
indgang - hvilket er *MEGET* vigtigt for den type projektorer)

TBC