Min første sms også er den fra Telmore.
Fra : sah

Dato : 22-09-03 13:03

Lige skiftet til Telmore, og den første sms som tikkede ind
var at prisen var faldet til 0,85 øre. ahhhh...
send flere sms´er Telmore.

Hilsen
En glad mand.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 22-09-03 13:48

"sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message
> Lige skiftet til Telmore, og den første sms som tikkede ind
> var at prisen var faldet til 0,85 øre. ahhhh...
> send flere sms´er Telmore.

Det skete allerede eftermiddag den 16. septemper 2003.
Men ja, dejligt hvis du havde regnet med 1kr. pr. minut :)

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-03 14:26

"sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message

> send flere sms´er Telmore.

Jeg synes det er skide irreterende...

Min tikkede ind klokken 24, når man var gået i seng.. Og så 2 dage efter at
man allerede var underrettet via email..

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-09-03 15:54

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:HLCbb.347$2M7.288@news.get2net.dk...
> "sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message

> Jeg synes det er skide irreterende...
>
> Min tikkede ind klokken 24, når man var gået i seng..

Så sluk den dog når du går i seng, Tlf'en tager ikke skade af det
--
Hilsen Martin.

Fra : Jean

Dato : 22-09-03 16:11

Martin Vollert skrev:
> Så sluk den dog når du går i seng, Tlf'en tager ikke skade af det

Ja, eller sæt den på lydløs...

Mvh Jean

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-09-03 17:02

On Mon, 22 Sep 2003 16:53:51 +0200, "Martin Vollert"
<martin@nospam-plakaten.dk> wrote:

>Så sluk den dog når du går i seng, Tlf'en tager ikke skade af det

Kan en mobiltelefon slukkes? Hvordan gør man det?

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 23-09-03 00:37

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> wrote:

> Kan en mobiltelefon slukkes? Hvordan gør man det?

Og hvis du endelig skulle komme til det, så skal du være sikker på, at du
har din pinkode inden for rækkevidde - jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst
havde brug for den.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-09-03 16:45

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Jeg synes det er skide irreterende...
>Min tikkede ind klokken 24, når man var gået i seng.. Og så 2 dage efter at
>man allerede var underrettet via email..

Eet eller andet sted på din telefon er der en knap hvor der enten er et
logo der ligner en cirkel med en streg i, eller der står 'off' Prøv
den, så sover du bedre om natten ! - Men det bekræfter jo en artikel jeg
læste for nogle dage siden netop med overskriften: "SMS ødelægger unge
menneskes nattesøvn" - Jeg troede der var løgn, men så er der altså lidt
om snakken

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-09-03 22:16

On Mon, 22 Sep 2003 17:44:37 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeed@melby-online.dk> wrote:

> [...]
>læste for nogle dage siden netop med overskriften: "SMS ødelægger unge
>menneskes nattesøvn" - Jeg troede der var løgn, men så er der altså lidt

MIne 4 foner (3 mobiler og en trådløs fastnet) er da allesammmen tændt
mens at jeg sover, godtnok er de på lydløs *G*
Flemming Jacobsen