Sim Unlock af en Ericsson T68i (orange mon~
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-03 11:27

Hej Allesammen
Jeg skal have sim unlocked min nye Ericsson T68i som er sim låst til Orange
Mnon. Nogen der kan hjælpe mig eller henvise mig til nogen der kan??
På forhånd mange tak

Mvh Anders Nielsen

Fra : Georg

Dato : 22-09-03 11:41

Prøv at kigge på dkunlock. Der fandt jeg selv en lokal unlock pusher.

Georg

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 22-09-03 12:35

Bor du i nærheden af Ølgod, vestJylland, så kan jeg klare den.

Mvh..Søren Jørgensen

Fra : prsr

Dato : 22-09-03 16:50

Jeg kan klare den i Esbjerg for 50.-
Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-03 19:04

Anders Nielsen skrev :
> [...]
Orange
> Mnon. Nogen der kan hjælpe mig eller henvise mig til nogen der kan??

Hvad er ca prisen på Nørrebro Kbh ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Christian Poulsen

Dato : 22-09-03 22:17

> Hvad er ca prisen på Nørrebro Kbh ?

Teleringen på Nørrebrogade har gjort det for en af mine venner for en 50'er.