jokerprice.dk
Fra : Per Thomsen

Dato : 22-09-03 09:53

Er der nogen der har erfaring (gode/dårlige) med jokerprice.dk.
Der er rigtig mange spændende tilbud.

Per

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-09-03 10:34

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring (gode/dårlige) med jokerprice.dk.
> Der er rigtig mange spændende tilbud.

Det virker lusket at de har valgt at være anonyme hos dk-hostmaster.dk
Det er forbeholdt privatpersonen at være anonyme hos dk-hostmaster.dk.
Det er en ny butik, domænet er registreret 16.06.2003

Når man er medlem kan man ikke slippe for deres nyhedsbrev (andre kalder
det spam), og man skal være medlem forat handle hos dem.. Sådan en butik
ville jeg ALDRIG handle hos.

Det er et anparts selskab med 2-4 ansatte som er oprettet 01.11.2001

Selve konceptet med forskellige priser stinker. Husk at kigge på de
"små" røde priser, for det er priserne for nye kunder.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : wiuff

Dato : 26-09-03 10:14

Har lige købt en Siemens S55 gennem Jokerprice - uden probs.
For at være helt sikker slog jeg på tråden til deres kundeservice, og de
virkede da også pænt reelle.
Pointsystemet ligner lidt det vi bruger her, og herregud det har da ikke
givet mig dårligere priser...

Kan anbefales..

mvh
Lars Wiuff, kbh