Dengang: Myst, i dag: ?
Fra : Tanja Nathansen

Dato : 22-09-03 10:38

Hey....

Jeg var ret vild med Myst.
Nogen der har gode forslag til, hvad jeg så skal spille i dag?

Mvh Tanja

Fra : Mikael Jensen

Dato : 22-09-03 11:23

hvad med MYST 3 ???? den holder genren rimelig godt =)

Fra : Tanja Nathansen

Dato : 25-09-03 09:29

Hm, fed idé.
Var ikke klar over, at der var lavet flere efterfølgere, hvilket jeg har
opdaget nu.
Det er skidesvært at finde noget om Broderbund's spil.

Mvh Tanja

Fra : MCP_DK

Dato : 30-09-03 20:31

"Tanja Nathansen" <tanja@nathansen.dk.not> skrev i

> [...]
> jeg har opdaget nu.
> Det er skidesvært at finde noget om Broderbund's spil.

Der bliver arbejdet på endnu et spil i Myst serien. Uru..

http://uru.ubi.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-10-03 12:59

On Thu, 25 Sep 2003 10:28:30 +0200, "Tanja Nathansen"
<tanja@nathansen.dk.not> wrote:

>Hm, fed idé.
>Var ikke klar over, at der var lavet flere efterfølgere, hvilket jeg har
>opdaget nu.
>Det er skidesvært at finde noget om Broderbund's spil.

Det er ikke længere Broderbund der udvikler Myst.
Myst 3 var udvilket af Presto Studios i samarbejde med Ubi Soft
Uru bliver udviklet af Ubi Soft http://uru.ubi.com/us/ , Cyan er dog
stadig med i udviklingen heldigvis. Det er jo her Rand Miller
regerer
En anden god side http://urulive.ubi.com/US/
Ubi Soft har forpligtet sig til at udvilke Myst-spil frem til 2008

Denne side http://www.justadventure.com/ er god hvis man kan lide
adventurespil.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-10-03 12:48

On Mon, 22 Sep 2003 11:37:50 +0200, "Tanja Nathansen"
<tanja@nathansen.dk> wrote:

>Hey....
>
>Jeg var ret vild med Myst.
>Nogen der har gode forslag til, hvad jeg så skal spille i dag?
>
>Mvh Tanja

Riven (Myst 2)
Myst 3 - Excile
Myst Uru er på vej, men bliver en onlinespil.
der arbejdes dog også på et nyt alm. Myst spil igen

Ellers:
Zork-serien
Riddle of The Sphinx

for at nævne nogle få.