O´s Historie
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 17:17

Sådan noget som man læser om i O´s Historie og den slags, med S/M-sex
og underdanige slavepiger, findes sikkert ikke i virkeligheden.

Men noget, der minder om det, findes vel i de forskellige SM-klubber,
der er rundt omkring, men det mangler jo stadig det skær af luksus og
overklasse, som man finder i O´s Historie, hvor det foregår på store
slotte og herregårde, og hvor det ikke skorter på champagne,
stuepiger, lædertøj og anden overdådighed.

VH

Thomas

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 23:10

Gaaab...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-09-03 01:16

On Tue, 23 Sep 2003 00:10:22 +0200, "Wanker" <MasterBate@mail.dk>
wrote:

>Gaaab...

cc : abuse@post.tele.dk

og udviste der med en adfærd der var til gene for de øvrige bruger !

fut :dk.snak.mudderkastning

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-09-03 08:37

Thomas,

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Sådan noget som man læser om i O´s Historie og den slags, med S/M-sex
> og underdanige slavepiger, findes sikkert ikke i virkeligheden.

Nå...

Kender du http://www.owk.cz/index.htm ??

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-03 13:36

In article <bkot3k$13fd$1@news.cybercity.dk>, newsgroup@landligt.dk
says...
> Thomas,
>
> "Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
>
> Nå...

> Kender du http://www.owk.cz/index.htm ??

Et tyve sekunders scan ser da ud til at antyde det site er "anti-O" - der
er det jo mænd det går ud over! (fyda *G*)

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 24-09-03 14:05

> Et tyve sekunders scan ser da ud til at antyde det site er "anti-O" - der
> er det jo mænd det går ud over! (fyda *G*)

Og? Hellere det end at det går ud over kvinder. Det tænder jeg ikke på.
Men en kvinde, der dominerer... det er da guf!

--
De venligste hilsener

Allan
--
Mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-09-03 15:00

Hey,

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Et tyve sekunders scan ser da ud til at antyde det site er "anti-O" - der
> er det jo mænd det går ud over! (fyda *G*)

Ah.. Men stilen passer da til gengæld ret godt.

Men ellers har du ret, det er vist ikke tøser det flyder med dernede så vidt
det lige fremgår.

Fra : Louise

Dato : 25-09-03 10:47

Hejsa!

> Kender du http://www.owk.cz/index.htm ??

Den hjemmeside er da ren guf
- men på den anden side...jeg ville nødig selv have en slave, som har været
dernede....det stiller nok for høje krav til hvad JEG kan klare *GF*

/Louise

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-09-03 07:35

Hej Louise,

"Louise" <sporg@hotmail.com> wrote in message

> Den hjemmeside er da ren guf

Jeps Det er ikke småting de kan præstere...

> - men på den anden side...jeg ville nødig selv have en slave, som har
været
> dernede....det stiller nok for høje krav til hvad JEG kan klare *GF*

Tror jeg på... Jeg har heller ikke været der selv, men min bedre halvdel
fabler om hun syntes, det kunne være ganske fantastisk at have en med derned
*gys*

** Lars

Fra : Sir Emiels

Dato : 27-09-03 20:14

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:
> [...]
>slotte og herregårde, og hvor det ikke skorter på
champagne,
>stuepiger, lædertøj og anden overdådighed.

....hej ---der er det galt at pigerne ikke toner rent
ud med at de er til klaps i numsen - - prøv at
starte stille og roligt på din kæreste---