Fra introduktion til penetration
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 10:55

Hvad er jeres rekord for, hvor hurtigt man hopper i kanen med en man
lige har mødt?

Min egen rekord er cirka 90 minutter, fra introduktion til
penetration. Vi var en hel flok fra mit uddannelsessted, der havde
været i biografen for at se den meget omtalte halverotiske film "9½
uge", og efter filmen faldt jeg på et værtshus i snak med to piger,
der ganske vist gik på samme uddannelse som jeg, uden at jeg dog havde
talt med dem før.

Da jeg fornemmede hvor det bar hen af, spurgte jeg om jeg skulle finde
en fyr mere, men det var ikke nødvendigt, så jeg gik hjem med de to
piger og havde dejlig trekantsex.

Man kan måske diskutere om de var helt fremmede, når vi gik på samme
uddannelse, men som sagt, vi havde aldrig talt sammen før.

VH

Thomas

Fra : preben nielsen

Dato : 22-09-03 15:40

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
havde
> været i biografen for at se den meget omtalte halverotiske film

Nå, så må du jo være ældre end de 17½ år jeg ville have skudt dig
til ...eller også har filmen fået repremiere

-p

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-09-03 22:11

[Thomas | 22 Sep 2003 02:54:58 -0700]

>Hvad er jeres rekord for, hvor hurtigt man hopper i kanen med en man
>lige har mødt?

Hmmm, 10 sekunder? :)

Men, det skal jo også lige siges at møder man en anden fyr i en
bøssesauna har begge det samme mål - nemlig sex - så den store
introduktion er slet ikke nødvendigt.

Ude i den store verden snakker vi nok om flere timer.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 22:55

Gaaab...

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 18:26

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Hvad er jeres rekord for, hvor hurtigt man hopper i kanen med en man
> lige har mødt?

Hvor lang tid tager det at hive op i kjolen på en pige og åbne lynlåsen,
efter hun har åbnet hoveddøren???

Det tager tit ikke mere end 5 sekunder mere end den tid før det er sket, når
jeg møder en ny pige fra nettet...

Dog er der en del piger, der gerne lige vil vente 10-20 minutter...