Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Forums
Fra : Rene

Dato : 22-09-03 10:21

.... Hvor alle er velkomne ...... www.foto-basen.dk et seriøs fotosite ....!!

Flere sites :

www.photo.net
www.usefilm.com
www.photoblink.com
www.fotosidan.se
www.foto.no
http://www.fotocommunity.de
http://www.photosig.com/
http://www.shuttercity.com
osv.

Så der er nok at få tiden til at gå med )
Fint med så mange steder at uploade sine billeder. Bruger i dem også tit ?

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-09-03 12:16

og når man kan opføre sig ordentlig blandt andre mennesker
er der jo også www.fotokritik.dk
Men der er Rene jo for dum til at begå sig

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-09-03 13:11

"Ulf Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> og når man kan opføre sig ordentlig blandt andre mennesker
> er der jo også www.fotokritik.dk
> Men der er Rene jo for dum til at begå sig

Ikke forstå

Passiar i tåge er et herligt billede - ville godt selv være ophavsmand.
Stemningsfyldt, lige efter bogen - flot,flot

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-09-03 13:21

Ulf Pedersen wrote:

> og når man kan opføre sig ordentlig blandt andre mennesker
> er der jo også www.fotokritik.dk
> Men der er Rene jo for dum til at begå sig

Hør Ulf, er det ikke på tide du flytter den personhetz over i mudderet
og så nøjes med at skrive on-topic her i gruppen?

mvh og pf tak

Jesper Brunholm

Fra : Alex Linaa

Dato : 22-09-03 22:33

"Ulf Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> og når man kan opføre sig ordentlig blandt andre mennesker
> er der jo også www.fotokritik.dk
> Men der er Rene jo for dum til at begå sig

Så vidt jeg husker så forlod René FotoKritik på grund af en række brugere,
blandt andet dig, der var for dumme til at holde en sober tone. Dårlig
opførsel på FK har vi set nok af fra din side.

FUT til smatten, og bliv lige derovre til du bliver stueren.

Fra : Rene

Dato : 22-09-03 22:15

Jeg glemte helt : http://www.fotofoto.dk/categories.aspx