Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A60/70 moviemode er mærkelig
Fra : pizza

Dato : 22-09-03 10:06

Hvis jeg prøver at filme med ovenstående, fryser billederne et halvt sek.
ca. 3 sek. inde i filmklippet..er der nogen andre, der har oplevet det? Er
der en forklaring? kan det afhjælpes?

Ellers må jeg jo ty til min Sony videokamera, men jeg er lidt doven med at
redigere bånd...

Tak.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-09-03 10:20

"pizza" <pizzaaa@pizzaaaaa.com> wrote in message
> Hvis jeg prøver at filme med ovenstående, fryser billederne et halvt sek.
> ca. 3 sek. inde i filmklippet..er der nogen andre, der har oplevet det?

Nej, jeg har leget lidt med et A70, og der har jeg aldrig set det.

mvh Frank

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-09-03 10:47

pizza wrote:

> Hvis jeg prøver at filme med ovenstående, fryser billederne et halvt sek.
> ca. 3 sek. inde i filmklippet..er der nogen andre, der har oplevet det? Er
> der en forklaring? kan det afhjælpes?

Det lyder som en fejl du skal have det til rep. for, jeg har ikke
oplevet noget lignende på de 3 A70'ere som jeg har haft i hænderne

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Erik Graversen

Dato : 22-09-03 19:06

"pizza" <pizzaaa@pizzaaaaa.com> skrev i en meddelelse news:3f6ebc36$0$17091$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hvis jeg prøver at filme med ovenstående, fryser billederne et halvt sek.
> ca. 3 sek. inde i filmklippet..er der nogen andre, der har oplevet det? Er
> der en forklaring? kan det afhjælpes?

Har ikke oplevet det på mit A70!

Mvh,

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Peter

Dato : 22-09-03 22:25

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "pizza" <pizzaaa@pizzaaaaa.com> skrev i en meddelelse
Er

Heller ikke på mit A60. Kan det være en fejl på CF-kortet ? Prøv evt. at
formattere det og skyd en film.
Peter