Hvalpetræning i Odense?
Fra : Rune Enggaard Lausen

Dato : 22-09-03 15:07

Hej alle.

Vi har anskaffet os en fin lille uldklump af en rundkørsel (mor: Berner
Sennen/Labrador, far: Hvid fårehyrdehund - henter den på fredag).

Vi er førstegangshundeejere, og vil derfor wældig gerne gå til træning
med hunden fra starten af - nok mest, så *vi* kan lære om hunde

Er der nogle her, der ved hvor der afholdes gode kurser i Odense - helst
i Odense S eller SV?

På forhånd tak,

   Mette & Rune Lausen

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-03 16:19

"Rune Enggaard Lausen" <news@enggaard-lausenWRITETHEDOTHEREdk> skrev i en
meddelelse news:3f6f01fe$1@news.wineasy.se...
> Hej alle.
>
> Vi har anskaffet os en fin lille uldklump af en rundkørsel (mor: Berner
> Sennen/Labrador, far: Hvid fårehyrdehund - henter den på fredag).

Tillykke med uldklumpen Hvordan ser sådan en ud ?

> Vi er førstegangshundeejere, og vil derfor wældig gerne gå til træning
> med hunden fra starten af - nok mest, så *vi* kan lære om hunde

I kan starte med, at låne nogle bøger om hundeopdragelse, så er i lidt
forberedte.

> Er der nogle her, der ved hvor der afholdes gode kurser i Odense - helst
> i Odense S eller SV?

Det kan jeg ikke lige hjælpe med, men der kommer en masse link frem på
Google, hvis man søger med ordene: Hundetræning og Odense.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 22-09-03 17:32

skrev i 3f6f01fe$1@news.wineasy.se, bl.a. (forkortet):
> Er der nogle her, der ved hvor der afholdes gode kurser i Odense -
> helst i Odense S eller SV?
>
> På forhånd tak,
>
> Mette & Rune Lausen

Hej
Tillykke med den lille ny.
Jeg har været glad for at træne ved FAH (Fyns Alternative Hundeskole), som
træner på dyrskuepladsen i Odense.
Hvis du vil have deres tlf. nr. så send mig en mail.
Fjern box fra adressen ved svar

--
MVH Per Herholdt, Odense
Molly (Vizsla):

Fra : M. Jørgensen

Dato : 22-09-03 17:34

I ugeavisen kan I for tiden se kurser vedr. hundetræning.
God fornøjelse med det.

Rune Enggaard Lausen <news@enggaard-lausenWRITETHEDOTHEREdk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f6f01fe$1@news.wineasy.se...

Fra : Rune Enggaard Lausen

Dato : 25-09-03 11:15

Jeg skrev:

> Er der nogle her, der ved hvor der afholdes gode kurser i Odense - helst
> i Odense S eller SV?

Tak til I, der svarede, og undskyld jeg ikke har reageret før nu!

Vi endte med at melde os til et hold hos Fyns Alternative Hundeskole, så
nu må vi se, hvordan vi alle klarer det

Vi skal hente hende i morgen (fredag d. 26. sep.), og det er jo temmelig
spændende, ikke mindst fordi vi dælme ikke kan finde på noget godt navn.
Vi havde tænkt på Bertha (som i Prop og Bertha, som begge unger holder
af), men det nægter sønnen, så nu er gode dyr rådne

Buffy: Du spurgt til udseendet. Det er sørme svært at beskrive den, men
jeg skal nok prøve at få taget nogle billeder og lægge dem nettet. Kan
ikke love, at det sker lige med det vuns, men jeg skal nok annoncere det
her, hvis det har interesse

I hører sikkert mere til os, når spørgsmålene trænger sig på

Bedste hilsener fra

   Rune Lausen