w 54m/bit
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 22-09-03 14:22

Hvilket acc. point har den bedste rækkevide, og er mest stabil, til omkring
en tusse???

/KK

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 23-09-03 17:49

Ingen hjælpe at hente??

/KK

Fra : Mr. Res

Dato : 23-09-03 23:05

Hej Kenneth

Jeg Trendnet og det funker bare........

Mvh
Rene

Fra : No1

Dato : 27-09-03 14:55

> Hvilket acc. point har den bedste rækkevide, og er mest stabil, til omkring
> en tusse???

Jeg har fået af vide at 3coms rækkevidde er god - meget bedre end andre.
Og Apples skulle også være god. I 3coms Officeline serie er en til under
1000 kr. Kan også fås med DSL router for en lille smule mere. Jeg har
selv lige bestilt en 3com officeline ...11g (54mbit).

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-09-03 15:08

On Sat, 27 Sep 2003 15:55:24 +0200, No1 wrote:

> [...]
> 1000 kr. Kan også fås med DSL router for en lille smule mere. Jeg har
> selv lige bestilt en 3com officeline ...11g (54mbit).

Kunne du lokkes til lige at lave et lille review af den når du får den?
Overvejer nemlig selv at investere i sådan fætter (med router) og et
PC-card med X-jack antenne.

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!