Plugin til DSB-netbutikken via rejseplanen~
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-09-03 13:34

Hejsa

Når jeg prøver at bestille en rejse via rejseplanen, beder DSB-siden mig
om at hente en plugin. Den er så flink at have et link til Netscapes
plugin finder; men den finder ikke noget. Og jeg KAN altså ikke gætte,
hvad den mangler ;-(

Ved I det?

OS 9.2.2 Netscape 6.2.3

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Jesper

Dato : 22-09-03 20:03

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> om at hente en plugin. Den er så flink at have et link til Netscapes
> plugin finder; men den finder ikke noget. Og jeg KAN altså ikke gætte,

Husk at slå java og javascript til. Hent evt. Flash pluginen fra
Macromedia (selvom det nok ikke er en DSB benytter sig i på
Rejseplanen.dk)
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-09-03 20:52

Hejsa

Jesper <none@inobody.invalid> wrote:

> Husk at slå java og javascript til. Hent evt. Flash pluginen fra
> Macromedia (selvom det nok ikke er en DSB benytter sig i på
> Rejseplanen.dk)

Jeg har slået Java til, så godt som jeg kan; de skriver, sådan indirekte
at det er en x-java-applet, nu prøver jeg i Safari i 10.2.6, men der
hænger det bare ;-(

Fra : Jesper

Dato : 22-09-03 21:15

> [...]

> Jeg har slået Java til, så godt som jeg kan; de skriver, sådan indirekte
> at det er en x-java-applet, nu prøver jeg i Safari i 10.2.6, men der

Måske skulle du opgradere til Mozilla 1.5rc1, den er god og den
understøtter Rejseplanen.dk
global village idiots. - Paul Ginsparg.