diskkloningsværktøj til mac?
Fra : ct

Dato : 22-09-03 06:18

jeg kender ghost til pc, men hvad skal jeg bruge til mac ???

/Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 22-09-03 06:31

Hej Claus du skriver ikke hvilket os du bruger, men I os x, vil jeg anbefale
ccc (carbon copy cloner), tror ikke det findes til os 9, men søg på
versiontracker.com
Mvh Erik

Fra : ct

Dato : 22-09-03 09:37

arhm øv, jeg leder efter noget til 9.2.2 (også)

Claus

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 22-09-03 11:44

ct <no@way.se> wrote:

> arhm øv, jeg leder efter noget til 9.2.2 (også)

Apples DiskCopy 6.4 klarer opgaven, og kan du klare at skrive under det
citerede, så det ikke er nødvendigt at flytte rundt med teksten for at
bevare kronologien og ikke skulle ombryde den.

--
mvh.
Mogens Thyregod