setlocale problem
Fra : Henning

Dato : 22-09-03 16:19

Hej

Jeg skal have en tid ud i ordentligt format og har lavet følgende lille
funktion til det. Den virker sådan set fint, men jeg får en

Warning: setlocale(): Passing locale category name as string is deprecated.
Use the LC_* -constants instead. in xxx.php4 on line yy

Jeg har kigget på strftime dokumentationen men der står ikke noget som jeg
kan bruge.

Er der nogen der kender problemmet. Og vigtigere en løsning?

function datokl($tid) {
setlocale('LC_TIME','danish');
$timestamp=$tid;
$result=ucfirst(strftime("%A d. %d %B kl %H:%M ",strtotime($timestamp)));
return $result;
}

--
Henning

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 22-09-03 18:25

Henning wrote:

> Er der nogen der kender problemmet. Og vigtigere en løsning?
>
> setlocale('LC_TIME','danish');

En "constant" skal ikke omgives af " eller '

setlocale(LC_TIME,'danish');

Mvh
Tonni

Fra : Henning

Dato : 22-09-03 16:46

Tonni Aagesen <use.my@signature.please> skrev i

> En "constant" skal ikke omgives af " eller '
>
> setlocale(LC_TIME,'danish');

Tak for hjælpen. Det løste det.

--
Henning