Må ...\CONTENT.IE5 slettes?
Fra : Jacob Heilskov Niels~

Dato : 22-09-03 14:22

Jeg har fundet en skjult mappe i min windows\temporary internet files\
- nemlig CONTENT-IE5. Den fylder små 100 mb og består af 24 mapper og
en index.dat på knap 10 mb alene.

Jeg er skiftet til IE6, men en del af filerne i ovennævnte mappe er
oprettet efter opdateringen - fx d.d.

Kan jeg slette indholdet af denne mappe? Windows siger, jeg ikke må.

På forhånd tak!

Jacob

Fra : BTH [2600]

Dato : 22-09-03 14:59

Jacob Heilskov Nielsen (slet LVDO0) wrote:
> Jeg har fundet en skjult mappe i min windows\temporary internet files\
> - nemlig CONTENT-IE5. Den fylder små 100 mb og består af 24 mapper og
> en index.dat på knap 10 mb alene.

Yep indhold i den mappe må slettes, dog kan index.dat ikke slettes da denne
er en systemfil

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-09-03 19:32

On Mon, 22 Sep 2003 15:59:06 +0200, "BTH [2600]"
<juiceHUSK@REDIGEREjuice.dk> wrote:

>Yep indhold i den mappe må slettes, dog kan index.dat ikke slettes da denne
>er en systemfil

Uden at slette index.dat får han ikke meget ud af at slette de andre.
Det er index.dat der har det med at gå amok. Hvis den slettes opretter
systemet bare en ny og jomfuelig index.dat. Den bør kunne slettes fra
fejlsikret tilstand eller fra dos afh. af windåze-version. Jeg gør det
med mellemrum, det har aldrig givet problemer.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk