Skærme
Fijala 3554
Er denne Fladskærm go??
Fra : chipmand

Dato : 21-09-03 20:21

Hej

Jeg går og overvejer at købe en fladskærm. Jeg har kig på denne

http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1514607891

Er den til noget??. Jeg spiller en del 3d spil så den skulle helst
kunne følge med.

Eller skal jeg vælge dette sæt.

http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=wsJYK5cCqoFYHahvOxiYg1Esh2ANy8x_5u0=?ProductID=_%2eEKamdhHFkAAAD1AtQnpFRz&CatalogCategoryID=7KQKamlDwuQAAADpJO%2eb7SM_

Takker for evt. hjælp

Fra : Peder

Dato : 25-09-03 21:19

>Jeg går og overvejer at købe en fladskærm. Jeg har kig på denne
>
>http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1514607891

Jeg har den sorte model, og den er jeg meget tilfreds med. Jeg spiller
selv en del 3D-spil på den uden problemer. Alligevel bør du se den før
du køber (som du bør med alle TFT.skærme), hvis du har mulighed for
det. Der er temmelig stor forskel på, hvad folk synes er acceptabelt
før en skærm bliver for sløret.

-Peder

Fra : chipmand

Dato : 26-09-03 20:40

On Thu, 25 Sep 2003 22:18:31 +0200, Peder
<master.yodaREMOVETHISPLZ@cool.dk> wrote:

> [...]
>du køber (som du bør med alle TFT.skærme), hvis du har mulighed for
>det. Der er temmelig stor forskel på, hvad folk synes er acceptabelt

Okay det vil jeg nu også tdc sælger den også så jeg smutter lige forbi
den lokale tdc butik og kigger på den.

Chipmand

Fra : povlhp@mail.home.ter~

Dato : 27-09-03 11:39

On 2003-09-26, chipmand <chipmand@deletethis.mailme.dk> wrote:

> Okay det vil jeg nu også tdc sælger den også så jeg smutter lige forbi
> den lokale tdc butik og kigger på den.

Jeg købte den i Bilka til 2899,- hvilket er i linie med de billigste
på EDB Priser. Jeg er godt tilfreds, den står ved siden af min Sony G420
CRT skærm på mit Radeon kort, som jo kan styre 2 skærme.

Under features på kassen er nævnt LTM 170 EI - Det er modelbetegnelsen
på det Samsung panel der er indeni. Det er nævnt på:
http://www.samsung.com/Products/Semiconductor/common/product_list.jsp?family_cd=LCD01
Og flere stede kan man finde komplette produktark hvis man vil vide mere :)

Skærmen har de "normale" TFT problemer, billedet bliver lysere hvis man
ser ind på det ovenfra, og mørkere hvis man ser det nedenfra. Fra side til
side er der ikke de store problemer.

Det eneste sted jeg har oplevet ghosting/efterglød er på www.dating.dk,
hvor teksten bliver meget rød når man flytter rundt på vinduet.