newbie
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 21-09-03 22:35

Hej Gruppe

Nogen der har viden/ erfaring med QDI motherboard. Godt/skidt

VH

Mogens Holm-Andersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 21-09-03 23:04

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Nogen der har viden/ erfaring med QDI motherboard. Godt/skidt

Generelt mener jeg at QDI er god kvalitet dvs. det er sjældent at der
er reklamationer på dem.

Jeg har tidligere brugt en del af deres produkter til servere, ganske
problemfrit*

*) udover de problemer/begrænsninger der var i chipset fra intel/via.

Jeg har dog ikke brugt nogle af deres bundkort fornyligt, så jeg tør ikke
råde/fraråde dig nogle af deres aktuelle modeller.

Skulle jeg bygge en ny pc til mig selv, og kunne vælge imellem f.eks.
Asus, MSI, og QDI -ville jeg vælge QDI.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 26-09-03 01:16

"Henrik Nielsen" <nospam@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Nielsen
> Config@configdata.dk
> --*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--

Mogens svarer

Takker for svaret. Har tænkt på et der hedder P4 865PEA G6, så det er nok
ok.

Venligst

Mogens