Beder om hjælp til at finde et Links
Fra : Sven Trønning

Dato : 13-09-03 09:54

Hej NHG

Jeg har en gang været ude for et link til de gamle danske grave på U.S.
Virgin Islands ( Dansk Vestindien ).
Desværre fik jeg det ikke registeret og nu kan jeg ikke finde det. Er der
nogen der kender det vil jeg være glad for at få det at vide.

På forhånd tak.

Svenn Chr. Trønning

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 13-09-03 10:00

Sven Trønning wrote:
> [...]
> Desværre fik jeg det ikke registeret og nu kan jeg ikke finde det. Er
> der nogen der kender det vil jeg være glad for at få det at vide.

Der er da noget her:
http://www.dkconsulateusvi.com/HDC/stCroix/43-80/43-80.html

Fundet på Google med søgeordene:
danske grave vestindien

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Sven Trønning

Dato : 13-09-03 11:37

"Jeannie Kristensen [4700]" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
> Der er da noget her:
> [...]
Mange tak, jeg har søgt samme sted dansk Vestindien+kirkegårde, Dansk
vestindien+grave, og lignede men fik ikke noget. De link du gav var det jeg
søgte så mange tak.

Svenn Chr. Trønning

Fra : reb

Dato : 13-09-03 17:06