problem med NN 6 og celle-fatslåsning
Fra : Andreas Clausen

Dato : 09-04-01 17:04

I NN 6 har jeg problem med at låse en cellehøjde fast til 55px
når min tabel højde er 100%.

Mit mål ville være at have tre tabel rækker:
Øverste 55px
Miderste auto
Nederste 15px

og samtidig have min samlede tabel højde til 100%.

Max-height på cellerne virker inte.

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen
http://website.gjk.dk/snagg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-01 17:28

Mon, 9 Apr 2001 18:03:58 +0200, skrev "Andreas Clausen" <ad@gjk.dk>:

>og samtidig have min samlede tabel højde til 100%.

formentlig fordi <table height="100%"> ikke eksisterer iflg. HTML 4.0
(og har aldrig gjort det).

At browserne så generelt hidtil har understøttet det, er en anden
ting.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Andreas Clausen

Dato : 09-04-01 17:50

> formentlig fordi <table height="100%"> ikke eksisterer iflg. HTML 4.0
> (og har aldrig gjort det).
>
> At browserne så generelt hidtil har understøttet det, er en anden
> ting.

I NN 6 sætter den table til 100% af skærmen, men skalerer så alle rækker
efter det.
Så den forstår det nu godt, men vil ikke lade kun én celle antage skalerbar
str.

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen