Lader til Cigartænder (T610)
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 13:40

Hej,

Jeg har en original lader til cigartænderen (CLA-11).

Er det muligt at klippe stikket af denne og montere ledningen direkte på
bilens ledningsnet, eller er der noget teknik indbygget i stikket?

Fra : JMo.

Dato : 21-09-03 13:42

"Michael Rasmussen" <No mail> wrote in news:3f6d9bea$0$32496
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg har en original lader til cigartænderen (CLA-11).
>
> Er det muligt at klippe stikket af denne og montere ledningen direkte på
> bilens ledningsnet,

Ja, hvis du gerne vil brænde din telefon af.

> eller er der noget teknik indbygget i stikket?

Ja, der sidder et sikrings-kredsløb og noget omformer-halløjsa.