Sikkerhedskoder og program
Fra : Dan Andersen

Dato : 21-09-03 10:21

Hvilket prg. kan anbefales til at se sikkerhedskoden på en Nokia 6210?

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-09-03 11:13

Dan Andersen wrote:

> Hvilket prg. kan anbefales til at se sikkerhedskoden på en Nokia 6210?

Nokia tool 034 . skal bruges med alm datakabel ,ved ikke om det dur til
win xp .

/th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-09-03 11:23

Dan Andersen wrote:

> Hvilket prg. kan anbefales til at se sikkerhedskoden på en Nokia 6210?
http://www.nokia.ctk.pl/download/
Nokia Tool by PRO build 034 [6.23 KB] |POBIERZ| << betyder download
/th

Fra : Dan Andersen

Dato : 21-09-03 12:25

Alle tiders.. <hvilket prg. skal man hente, hvis den skal læse 5110 eller
6150?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-09-03 13:17

Dan Andersen wrote:

> Alle tiders.. <hvilket prg. skal man hente, hvis den skal læse 5110 eller
> 6150?
det samme
th

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-09-03 13:41

Hej Dan!
Sikkerheds koden til den telefon var ikke 66666 vel?

Mvh.
Henrik

Fra : Dan Andersen

Dato : 21-09-03 14:33

Næ.... har du da fået stjålen en telefon med den kode?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-09-03 15:33

> Næ.... har du da fået stjålen en telefon med den kode?

nej dog ikke.
Blot solgt en videre, hvor jeg glemte at oplyse sikkerhedskoden. Kunne være
den var gået videre...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-09-03 14:35

Dan Andersen wrote:

> Hvilket prg. kan anbefales til at se sikkerhedskoden på en Nokia 6210?
Hvis ikke Nokia tool 034 dur så prøv
Rolis Noktool 1.9 DOWNLOAD med f/m bus kabel
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=download
/th

Fra : Dan Andersen

Dato : 21-09-03 16:01

Tak for linket, men hvordan fås et brugernavn??? Det fremgår ikke af deres
hjemmeside.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-09-03 16:30

Dan Andersen wrote:

> Tak for linket, men hvordan fås et brugernavn??? Det fremgår ikke af deres
> hjemmeside.

Den spør ikke mig om brugernavn ???? Lægger programmet i binaer !
/th