Sony Ericsson T610
Fra : HappyDane

Dato : 20-09-03 13:15

Er der nogen der har erfaringer med omtalte telefon?
Efter som TDC har trukket Samsung 300M tilbage og ikke vil sælge dem mere,
har jeg fået en bestilling på SE T610 og nogle kr i hånden.
Telefonen ser fin ud, men jeg har aldrig rigtig været til Ericsson, og vil
derfor gerne høre ris og ros om omtalte.

På forhåmd tak.

Martin

Fra : *gavtyven*

Dato : 20-09-03 14:55

Jeg har KUN ros om den . Og jeg har før den haft flere Siemens tlf...
Virkelig en fed mobilos - og så er der så mange muligheder med den...

Fra : GRISEN

Dato : 22-09-03 21:46

On Sat, 20 Sep 2003 15:55:04 +0200, "*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> wrote:

>Jeg har KUN ros om den . Og jeg har før den haft flere Siemens tlf...
>Virkelig en fed mobilos - og så er der så mange muligheder med den...

Har du haft Siemens S55 ???
Sammenligning?

*
Jan

Fra : lars

Dato : 20-09-03 14:57

> [...]
> Telefonen ser fin ud, men jeg har aldrig rigtig været til Ericsson, og vil
> derfor gerne høre ris og ros om omtalte.

det har snart været diskuteret til hudløshed.
jeg foreslår at du læser tilbage i gruppen.
hilsen lars

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 15:37

On Sat, 20 Sep 2003 15:57:14 +0200, "lars" <xxx@xxx.dk> wrote:

nogen der ved hvoffor de har trukket Samsung 300M tilbage
jeg har bestilt en ved telmore

Fra : HappyDane

Dato : 20-09-03 15:53

<allan> skrev i en meddelelse
> On Sat, 20 Sep 2003 15:57:14 +0200, "lars" <xxx@xxx.dk> wrote:
>

> nogen der ved hvoffor de har trukket Samsung 300M tilbage
> jeg har bestilt en ved telmore

Telefonen virker i sig selv godt nok, men der er en fejl i netværksdelen fra
Samsungs side, derfor har TDC taget den fra hylden, og vil ikke sælge den.
Med andre ord, skal du ikke benytte den til Wap, enten med GPRS eller alm.
opkald, så kan du sagtens beholde den.
Lækker telefon.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 16:11

On Sat, 20 Sep 2003 16:53:16 +0200, "HappyDane" <ae@tdcadsl.dk> wrote:

jeg skal bruge den til wap, så må jeg se om det
er en nyere model hvor det virker, ellers for de den tilbage igen
hvor kan man hente spil til den.

allan

Fra : HappyDane

Dato : 20-09-03 15:55

"lars" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> det har snart været diskuteret til hudløshed.
> jeg foreslår at du læser tilbage i gruppen.
> hilsen lars

Jeg kan desværre ikke læse tilbage i gruppen... hvorfor ved jeg ikke?

Martin

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 20-09-03 16:46

> "lars" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan desværre ikke læse tilbage i gruppen... hvorfor ved jeg ikke?
>
> Martin

Google.com er din ven :)

MVH

Lars Bisgaard

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-03 22:14

"HappyDane" <ae@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har erfaringer med omtalte telefon?

Som sagt tidligere: Det er den fedeste telefon jeg nogensinde har haft

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.