Prisen på SMS Fra USA
Fra : Stone

Dato : 20-09-03 10:38

Hej Min datter er i USA og har telmore med ulandssamtaler hvad skal hun
betale for at sende en SMS fra USA Hun har prøvet men vil gerne lige vide
hvad det koster

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 10:45

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Min datter er i USA og har telmore med ulandssamtaler hvad
> skal hun betale for at sende en SMS fra USA Hun har prøvet men
> vil gerne lige vide hvad det koster

Telmore henviser til denne side:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskort/index.jsp

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Johnny

Dato : 20-09-03 18:57

Soeren Nielsen wrote:

> "Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Telmore henviser til denne side:
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskort/index.jsp

Hvilket du så ikke bliver særlig meget klogere af, fordi TDCC ikke har
SMS priserne USA på deres hjemmeside...

På Sonofon.dk kan man læse at priserne er fra kr. 0.00-3,39 afhænig af
udbyder. TDC/Telmore har nok nogle priser der ligner.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 19:56

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en
meddelelse news:bki4e7$2aap$1@news.cybercity.dk

> Hvilket du så ikke bliver særlig meget klogere af, fordi TDCC
> ikke har
> SMS priserne USA på deres hjemmeside...

http://mailkalender.tdcmobil.dk/roamingdata/output/postpaid_roaming/country/310_3.htm
7,75 kr

http://mailkalender.tdcmobil.dk/roamingdata/output/postpaid_roaming/country/310_4.htm
1,12kr eller 2,25kr
Eller læser jeg siden forkert?

Fra : Johnny

Dato : 20-09-03 20:16

Soeren Nielsen wrote:
> "Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en
> [...]

Nej, jeg kom bare ikke længere end de 2 første sider... (ved resten af
udbyderne står der: "Ikke oplyst af udenlandsk operatør") Og hvis du
ikke lige roamer på de tre operatøer, så ved du stadigvæk ikke hvad
prisen er. F.eks. så dækker de tre operatører (som har priser på tdc.dk)
ikke hele vestkysten inkl. Los Angels og Las Vegas. Og så er man lige
langt :-/

Fra : Jimmy

Dato : 20-09-03 19:05

"Stone" <Brol@ofir.dk> wrote in message
> Hej Min datter er i USA og har telmore med ulandssamtaler hvad skal hun
> betale for at sende en SMS fra USA Hun har prøvet men vil gerne lige
vide
> hvad det koster

Log ind på telmore.dk og se under forbrugsoversigten...

Mvh
Jimmy