Ringetoner
Fra : Towli

Dato : 20-09-03 09:16

Heja
Findes der telefoner hvor man selv kan indspille en ringetone (så den f.eks.
råber BOONNDERRØØØVV når den ringer)?

/Jan

I think perhaps you do not understand. People's whole lives DO pass in front
of their eyes before they die. The process is called "living." Would you
like a prawn? ~Death, The Last Continent by Terry Pratchett

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 09:27

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Heja
> Findes der telefoner hvor man selv kan indspille en ringetone (så
> den f.eks. råber BOONNDERRØØØVV når den ringer)?

Ved ikke om en diktafon er nok, men hvorfor ikke lave det på en
computer, smide den på nettet og mente den, eller overfør direkte fra
computeren til telefonen med irda eller kabel eller bluetooth.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Weasel

Dato : 20-09-03 09:40

Siemens C55

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-09-03 09:41

In news:bkh2uk$9p4$1@sunsite.dk ,
Soeren Nielsen <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> typed:
> [...]
> computer, smide den på nettet og mente den, eller overfør direkte fra
> computeren til telefonen med irda eller kabel eller bluetooth.

Hvilke telefoner understøtter wave eller lign lydformat, hvor man kan få
direkte tale på ?

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 09:48

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
> In news:bkh2uk$9p4$1@sunsite.dk ,
> Soeren Nielsen <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> typed:

> Hvilke telefoner understøtter wave eller lign lydformat, hvor man
> kan få direkte tale på ?

Jeg tænkte at man kunne konvertere en wave til et format telefonen
forstår.

http://www.nokia.dk/phones/3300/features.php
"På webstedet finder du også et udvalg af flerstemmige ringetoner og de
nye True tones. Eller du kan skabe en personlig tone fra din samling af
MP3- og AAC-filer."

Fra : John

Dato : 21-09-03 17:36

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke telefoner understøtter wave eller lign lydformat, hvor man kan få
> direkte tale på ?

Nokia 9110 for eksempel.

Mvh

John

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-09-03 10:04

Towli wrote:

> Heja
> Findes der telefoner hvor man selv kan indspille en ringetone (så den f.eks.
> råber BOONNDERRØØØVV når den ringer)?

Alcatel kan !!
th

Fra : Towli