Nokia 3310, navne i adressebog ?
Fra : Bo Mortensen

Dato : 19-09-03 21:51

Hej

Jeg skifter fra Sonofon Variant til Sonofon Selvhenter, og har fået et nyt
SIM-kort som skal aktiveres.
Kan nogen i NG fortælle mig om telefonbogen på en Nokia 3310 er i
telefonen eller på SIM-kortet ?
Hvis navnene gemmes på SIM.-kortet, er der nogen let/billig måde at få
telefonbogs-indholdet over på det nye SIM-kort ?

mvh
Bo Mortensen
(fjern NOSPAM i min mailadresse).

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-09-03 21:56

"Bo Mortensen" wrote in message
> [...]
> Hvis navnene gemmes på SIM.-kortet, er der nogen let/billig måde at få
> telefonbogs-indholdet over på det nye SIM-kort ?

N3310 har ikk hukommelse, så numrene ligger på sim-kortet! Den nemmeste måde
er vel at finde en bekendt/ven/veninde (eller noget med en mobil med
hukommelse, og så overføre dem fra det ene sim-kort til telefonen, og så
smide det andet i og overføre dem dertil.... Man kan sikkert også med
datakabel o.lign., men det er nok en tand for besværligt....

Hygge...
Daniel

Fra : Bo Mortensen

Dato : 19-09-03 22:03

Hej Daniel

Tak for hurtigt svar. Jeg vil gå på jagt efter en mobil med egen hukommelse.

/Bo

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-03 23:40

Daniel Alstrup wrote:

> Man kan sikkert også med
> datakabel o.lign., men det er nok en tand for besværligt....

Det kommer da sandelig an på, hvor mange navne man har.

Og derudover gør datakablet altså også, at man kan overføre
operatørlogoer, ringetoner og andre ting til telefonen for en SMS' pris
istedet for de der 5-10 kroner som det ellers koster.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette