TDC wap
Fra : Christian

Dato : 19-09-03 18:19

hej,

er der nogen der ved hvad der er sket med tdcs wapportal? jeg ser ikke
det jeg pljer når jeg bruger wap.tdcmobil.dk

er der nogen der ved hvor jeg finder tv2 nyhederne nu?

tak,
chr

Fra : Hien

Dato : 19-09-03 21:11

"Christian" <matches1980@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor jeg finder tv2 nyhederne nu?

wap.tv2.dk

Fra : Anne

Dato : 20-09-03 08:31

> [...]
> det jeg pljer når jeg bruger wap.tdcmobil.dk
>
> er der nogen der ved hvor jeg finder tv2 nyhederne nu?

Der er nyheder under aktuelt.
Meget fed portal de har snittet sammen, selvom den ikke er helt færdig
endnu.

Fra : safehouse.dk og bigs~

Dato : 20-09-03 08:05

On 19 Sep 2003 10:18:54 -0700, matches1980@hotmail.com (Christian)
wrote:

> [...]
>det jeg pljer når jeg bruger wap.tdcmobil.dk
>
>er der nogen der ved hvor jeg finder tv2 nyhederne nu?

Prøv at tage et kik forbi via din wap telefon på
http://wap.safehouse.dk her finder du både spil og programmer til
mobil telefon der understøtter java, og alt er lige klar til brug.

Du finder også nyheder, jobs, bolig. Og der er også muligt at fax,
email adgang, groupware via din wap telefon på http://wap.safehouse.dk

og hvis du skulle have problemmer med tdc wap gateway, så kan du bare
bruge vores på dette ip nummer 80.196.136.42

M.v.H

René

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-09-03 07:54

"safehouse.dk og bigsearch.safehouse.dk" <rrn@safehouse.dk> skrev i en
meddelelse

> og hvis du skulle have problemmer med tdc wap gateway, så kan du bare
> bruge vores på dette ip nummer 80.196.136.42

Er det via GPRS eller er der et opkaldsnummer man skal bruge? Hvis det er via
GPRS, hvad er så APN og et eventuelt brugernavn og kode?

Claus