Har du Orange Modus eller lign?
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-09-03 12:53

Så ring ind til dem og sig at du synes der er for dyrere...

Så ændre de dig abon. til 0 kr., samtaler til 1 kr./min, og SMS'er til 20 øre.
Opkaldsafgiften er på 25 øre, men kun når du får forbindelse og ikke altid, som
hos fx CBB.

Min kone fik i sidste md en regning på 308 kr v. Orange. Nu har hun samme
selskab, men får ved samme forbrug en regning næste md på ca. 175 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-09-03 13:25

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> skrev:

> [...]
>Opkaldsafgiften er på 25 øre, men kun når du får forbindelse og ikke altid, som

Det er old news - det har Orange gjort længe.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-09-03 13:50

> Det er old news - det har Orange gjort længe.

Kan godt være.
Men jeg kunne ikke se det nogen steder i denne NG, da jeg sendte meddelelsen.
Og jeg ville ønske, at jeg havde vist det for længe siden, da jeg så ville have
sparet 200 kr. hver md.

Fra : Jimmy

Dato : 18-09-03 14:05

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> wrote in message

> Og jeg ville ønske, at jeg havde vist det for længe siden, da jeg så ville
have
> sparet 200 kr. hver md.

Hvis pris er vigtigt, hvorfor så ikke skifte til Telmore og spare endnu mere
hver måned?

Mvh
Jimmy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-09-03 14:07

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis pris er vigtigt, hvorfor så ikke skifte til Telmore og spare endnu mere
> hver måned?

Fordi det ikke er billigere for mig...
Godt nok tager de 15 øre mindre pr. min, men til gengæld tager de 25 øre i
opkaldsafgift - også hvis der ikke skabes forbindelse.

Fra : Gunnar007

Dato : 18-09-03 14:58

> [...]
> Godt nok tager de 15 øre mindre pr. min, men til gengæld tager de 25 øre i
> opkaldsafgift - også hvis der ikke skabes forbindelse.

Så ringer du godt nok til mange som ikke vil tale med dig.

Hvis du ringer 100 min. hos telmore er det 15 kr billigere end hos orange.
Det giver dig 60 opkald uden forbindelse, før det ikke kan betale sig, og
det er "kun" på 100 min. Hvor meget ringer du for om året !!

Lyder usandsynligt.. Eller også er du bare uheldig

Hilsen G.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-09-03 15:10

"Gunnar007" <dobbelnul7@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Så ringer du godt nok til mange som ikke vil tale med dig.

Tja..
Sidste md. havde jeg 194 min = 29,25 min = ca. 120 opkald uden forbindelse/md.=
4/dag.
Og det vil jeg tror nærmer sig..

> Hvis du ringer 100 min. hos telmore er det 15 kr billigere end hos orange.
> Det giver dig 60 opkald uden forbindelse, før det ikke kan betale sig, og
> det er "kun" på 100 min. Hvor meget ringer du for om året !!

P.t. ca 3.500 kr. Efter skift ca. 2.000 kr.

> Lyder usandsynligt.. Eller også er du bare uheldig

Jeg vil gerne skifte selskab for 100 kr/md., men ikke for noget der ligner 10
kr.
Dertil kommer, at jeg nu har et abon.. hvor jeg ikke skal fylde, samt at jeg
aldrig har haft problemer med Orange.

Fra : Fischer

Dato : 18-09-03 17:29

> Tja..
> Sidste md. havde jeg 194 min = 29,25 min = ca. 120 opkald
> uden forbindelse/md.= 4/dag.
> Og det vil jeg tror nærmer sig.

Nu hvor Telmore har fået grafik på, er det jo let at kigge på den sag.

Over en periode på 9 måneder havde jeg et total forbrug på 800,- kr. på mit
hovednummer.
Heraf var 2½ % opkaldsforsøg og de 12½ % opkaldsafgift.

Så altså får jeg forbindelse med dem jeg ringer til i over 83% af mine
opkald. Hvem gider også ringe til nogen der ikke er hjemme.

Og hvis man indregner afgifterne i mit forbrugsmønster, giver jeg i dag 1
kr. pr. minut hos Telmore uden opkaldsafgifter og opkaldsforsøgsafgifter.
Det kan jeg godt leve med.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-09-03 23:28

Fischer skrev:

>Så altså får jeg forbindelse med dem jeg ringer til i over 83% af mine
>opkald. Hvem gider også ringe til nogen der ikke er hjemme.

Ehh, dette er en mobilgruppe - og mobilen bruges vel netop når folk
ikke er hjemme

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Rander

Dato : 20-09-03 00:46

Thu, 18 Sep 2003 13:53:19 +0200 brugte "Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit
efternavn.com> 16 linier på at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Så ring ind til dem og sig at du synes der er for dyrere...

Det synes jeg nu ikke at de er...

>Så ændre de dig abon. til 0 kr., samtaler til 1 kr./min, og SMS'er til 20 øre.
>Opkaldsafgiften er på 25 øre, men kun når du får forbindelse og ikke altid, som
>hos fx CBB.

Jeg giver 22 kr. i abonnement, 64 øre i minuttet og 23 øre for en SMS -
bruger sjældent SMS'er, så det er ikke den pris der flytter mig...

Og jo, det er også hos Orange.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Buschauffører over hele landet nedlægger arbejder (DR nyhedsbrev)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-09-03 10:03

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg giver 22 kr. i abonnement, 64 øre i minuttet og 23 øre for en SMS -
> bruger sjældent SMS'er, så det er ikke den pris der flytter mig...
>
> Og jo, det er også hos Orange.

Hvad er det for noget?

Fra : Rander

Dato : 21-09-03 02:49

Sat, 20 Sep 2003 11:02:54 +0200 brugte "Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit
efternavn.com> 15 linier på at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvad er det for noget?

Jeg aner det faktisk ikke... Det er noget jeg fik sammen med telefonen som
jeg købte igennem min mors arbejde, og det eneste der fremgår af regningen
er at det er noget erhvers-noget...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Min fader døde pludseligt, men det var ikke alvorligt. Hvoraf min moder døde,
ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig. (Skadesanmeldelse)