Mangler du en SonyEricsson T68i ? (Aldi-ti~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-09-03 08:56

Mangler du en SonyEricsson T68i ?

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

-cb

Fra : Jimmy

Dato : 18-09-03 09:17

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
news:bkboi2$rj0fh$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...
> Mangler du en SonyEricsson T68i ?
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Det bliver rundt regnet 179 + oprettelse 99 + 6 * 99 + unlock 50 = 1025.

Er det nu også et godt tilbud?

Mvh
Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 18-09-03 10:18

> Det bliver rundt regnet 179 + oprettelse 99 + 6 * 99 + unlock 50 = 1025.

Så regner du vist også meget rundt !

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-09-03 09:57

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message

> Det bliver rundt regnet 179 + oprettelse 99 + 6 * 99 + unlock 50 = 1025.

> Er det nu også et godt tilbud?

Nej, det synes jeg heller ikke, men jeg er åben overfor at der måske er andre
der vil synes om tilbuddet.

Jeg får det nu "kun" til kr. 922,-

179 + 99 + 6 x 99 + 50 = 922,-

Hvis man vælger også at bruge telefonen i de 6 måneder og at springe unlock
over, kan der også spares ved det.

Claus

Fra : Jimmy

Dato : 18-09-03 10:40

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det synes jeg heller ikke, men jeg er åben overfor at der måske er
> [...]

Jeg havde vist den store lommeregner fremme

Hvis man står og lige skal have en t68i kan det vel godt betale sig.
mobilpriser har den til 1699 uden abonnement og set i det lys er tilbuddet
jo fint.

Min erfaring med Debitel er dog, at man kommer ud i en masse rod med
regninger osv så jeg ville ikke selv vælge tilbuddet.

Men måske ALDI får samme success på mobilmarkedet, som de har fået på
computermarkedet, hvor de enten er Danmarks største eller næststørste
computerforhandler...

Mvh
Jimmy

Fra : Max[DK]

Dato : 18-09-03 11:37

> 179 + 99 + 6 x 99 + 50 = 922,-

Skal vi være helt pernitten, så er det jo:

179 + 99 + (6x99) + 50 = 922

> Hvis man vælger også at bruge telefonen i de 6 måneder og at springe
unlock
> over, kan der også spares ved det.

Ja eller hvis man ikke lige har så mange penge lige nu kan man tænke på det
som afbetaling og 6mdr.

/Max

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-09-03 12:30

Max[DK] skrev:

>Skal vi være helt pernitten, så er det jo:
>
>179 + 99 + (6x99) + 50 = 922

Hvad er forskellen? Parantesen behøver du nu altså ikke.
- Husk nu: "prikker før streger".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-09-03 09:24

> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Og bemærk så lige hvor lille det billede med priserne er. Det er næsten ikke
til at se.

/Morten

Fra : Jesper Sloth

Dato : 18-09-03 11:45

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mangler du en SonyEricsson T68i ?
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
>
> -cb

Hej

Jeg har lige købt en T68i ved TDC erhverv i Viby J til 0,- kr. 0,- kr. i
oprettelse, og 50,- + moms i 6 mdr. = 375,- Det kræver selvfølgelig at man
har et momsnr. men det kan jo være at man kender en der har. Forresten så er
de ikke simlåst, det hjælper lidt mere. Så jeg bestemte mig for at købe 8
stk. Jeg er godt tilfreds.

Mvh

Jesper

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 18-09-03 15:58

Claus E Beyer <cebeyer@hotmail.com> wrote:

> Mangler du en SonyEricsson T68i ?
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Nu spørger jeg lige dumt - er t68i lige så sløv og langsom, som en t65 -
for den er ikke (synes jeg) til at holde ud at skrive sms'er og navigere
rundt i menuene med. Er t68i lige så dårlig på det område?

- Jørgen

Fra : Max[DK]

Dato : 19-09-03 06:40

> Nu spørger jeg lige dumt - er t68i lige så sløv og langsom, som en t65 -
> for den er ikke (synes jeg) til at holde ud at skrive sms'er og navigere
> rundt i menuene med. Er t68i lige så dårlig på det område?

Jeg synes at det fungere rigtig godt, til smserne kan den god halte lidt på
skærmen, men det er ikke sådan at det ikke får alle taste tryk med, jeg har
i hvert fald aldrig haft probs. med min.

/Max
En meget glad S/E ejer

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-09-03 20:08