de hacker mobilen...?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-09-03 22:05

Hey!

Nu har jeg bare fået denne her besked nogle gange, så jeg ville bare høre om
der ku' være hold i bare lidt af den?

Det er sådan en folk videresender til alle de kender.... Der står noget i
retning af at hvis man får en besked hvor der står "har vi en aftale i
aften?" så må man ikke svare på den, så hacker de ens telefon..... Men det
kan man sgu da ikke? eller hvad? Én af dem jeg har fået den fra, påstår at
hendes veninde har fået en regning på 5-6.000 kr fordi hun kom til at svare
på den....

Er det fordi man svarer til et nummer i Langbortistan? eller det bliver
takseret til en af de der betalings-sms-tjenester?

Jeg synes bare det lyder dumt at folk tror på det, men kan det lade sig
gøre?

Hygge...
Daniel

Fra : Nic

Dato : 17-09-03 23:04

> Nu har jeg bare fået denne her besked nogle gange, så jeg ville bare høre om
> der ku' være hold i bare lidt af den?
Endnu en and..

> [...]
> hendes veninde har fået en regning på 5-6.000 kr fordi hun kom til at svare
Ja. Ren løgn... Slet den - som du også gør med emails du ikke kender...

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-09-03 09:10

"Nic" wrote in message
> Ja. Ren løgn... Slet den - som du også gør med emails du ikke kender...

Jeg troede egentlig heller ikke på den, og har da også slettet dem jeg har
fået. Og så skrev jeg lige tilbage til hende der sendte den, at det ku' man
sgu da ikke, og så blev hun skide sur at det havde hendes veninde oplevet
osv.... Men så har én af dem åbenbart bare digtet lidt rigeligt.....

Hygge...
Daniel

Fra : Doktoren

Dato : 18-09-03 09:12

> [...]
oplevet
> osv.... Men så har én af dem åbenbart bare digtet lidt rigeligt.....

Typisk kvinder - LOL :)

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-09-03 17:27

Daniel Alstrup wrote:
> [...]
> at det ku' man sgu da ikke, og så blev hun skide sur at det havde
> hendes veninde oplevet osv.... Men så har én af dem åbenbart bare

Mænd er fra Mars. Kvinder har knald i låget.

/jim

Fra : sah

Dato : 19-09-03 08:27

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> wrote in message

Mænd er fra Mars. Kvinder har knald i låget.

ha ha humor. så kan det ikke siges mere præcist.

Fra : Anders Thorup

Dato : 18-09-03 21:23

Nic wrote:
> Endnu en and..

> Ja. Ren løgn... Slet den - som du også gør med emails du ikke
> kender...

Det er ikke muligt at sætte et gebyr, på såkaldte indholdstakserede SMS'er
der er større end 30kr.
Derfor er det endnu et løgnagtigt kædebrev

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup