/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
vedligeholdelse af sonofons master
Fra : Georg


Dato : 17-09-03 18:33
 
 
Henrik Stidsen (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 17-09-03 18:38

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in
news:3f689aec$0$13221$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

>
> http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030917/BYGGERI/109
> 190032
>

Godt man ikke har Sonofon siger jeg så bare...

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Johnny (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 17-09-03 20:46



Henrik Stidsen wrote:
> "Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in
> news:3f689aec$0$13221$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>
>>http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030917/BYGGERI/109
>>190032
>>
>
>
> Godt man ikke har Sonofon siger jeg så bare...

Sikke et intelligent indlæg...

Hele pressemeddelsen kan læses her:
http://www.sonofon.dk/om_sonofon/vis_artikel.asp?ID=1330&area=nyheder&Lang=DK

At ISS har overtaget driften betyder jo bare, at Sonofon opnår en række
fordele ved driften.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
Teleselskab: Sonofon

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers


Georg (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Georg


Dato : 17-09-03 21:01

Inttilligent eller ej. Ingeniøren skriver 1000 sendemaster/positioner. Det
bekræfter jo min påstand om, at TDC har mindst det dobbelte antal. De har
ihvertfald en bedre dækning generelt.

Mvh Georg, der bruger TDC, og gerne oplyser om TDC`s og Sonofons
sendepositioner på Sydfyn og Langeland





Johnny (18-09-2003)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 18-09-03 17:56



Georg wrote:
> Inttilligent eller ej. Ingeniøren skriver 1000 sendemaster/positioner. Det
> bekræfter jo min påstand om, at TDC har mindst det dobbelte antal. De har
> ihvertfald en bedre dækning generelt.
>

Nu har TDC sammenlagt jo også langt flere kunder... Flere kunder kræver
flere master... Igen er det jo et spøgsmål om, hvordan masterne er
placeret. Bare fordi man har flere master, så betyder det ikke man har
bedre dækning. TDC dækker bedre visse steder og Sonofon bedre andre steder.

At TDC så har nogle store kapacitetsmæssige problemer (ikke mulighed for
at ringe og SMSe) er så en helt anden sag
(http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=10365)

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
Teleselskab: Sonofon

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers


Jean (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 17-09-03 21:03

Johnny skrev:
> Sikke et intelligent indlæg...

Måske er det ikke intelligent, men når man ser på ISS ry... fra nogle af de
steder, de har overtaget rengøring og vedligholdese, ja, så vil jeg faktisk
osse sige; "Godt man ikke har Sonofon", indtil ISS og Sonofon har bevist
noget andet.

> At ISS har overtaget driften betyder jo bare, at Sonofon opnår en række
> fordele ved driften.

Måske, lad os nu se...

> Siemens S55/M50

Sådan en har jeg osse... M50 altså...

> Teleselskab: Sonofon

Ikke underligt, du føler dig truffet...

Mvh Jean



Henrik Stidsen (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 17-09-03 21:42

"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in
news:3f68bdf2$0$54818$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

>> Sikke et intelligent indlæg...
>
> Måske er det ikke intelligent, men når man ser på ISS ry... fra
> nogle af de steder, de har overtaget rengøring og vedligholdese,
> ja, så vil jeg faktisk osse sige; "Godt man ikke har Sonofon",
> indtil ISS og Sonofon har bevist noget andet.

Præcis hvad jeg mente - ISS har ikke det bedste ry og jeg vil tro at
et sådant firma er mindre interreseret i at smide alt og arbejde 8
dage i døgndrift hvis en mast går i udu set i forhold til operatøren.

Alt ialt har jeg svært ved at se fordelene i det ud over måske noget
økonomi for Sonofon (et overskud der hurtigt kan forsvinde hvis ISS
klokker i det).

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

ASC (18-09-2003)
Kommentar
Fra : ASC


Dato : 18-09-03 11:42


"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns93F9E6F24793AHS235dk@130.225.247.90...
> "Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in
> news:3f68bdf2$0$54818$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> >> Sikke et intelligent indlæg...
> >
> > Måske er det ikke intelligent, men når man ser på ISS ry... fra
> > nogle af de steder, de har overtaget rengøring og vedligholdese,
> > ja, så vil jeg faktisk osse sige; "Godt man ikke har Sonofon",
> > indtil ISS og Sonofon har bevist noget andet.
>
> Præcis hvad jeg mente - ISS har ikke det bedste ry og jeg vil tro at
> et sådant firma er mindre interreseret i at smide alt og arbejde 8
> dage i døgndrift hvis en mast går i udu set i forhold til operatøren.
>
> Alt ialt har jeg svært ved at se fordelene i det ud over måske noget
> økonomi for Sonofon (et overskud der hurtigt kan forsvinde hvis ISS
> klokker i det).
>
> --
> .: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
> Nerd is a word only used by those who can't pronounce 'Intellectual'.
> - http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Hej,

nu kan man jo lægge meget i ordene "vedligeholdelse af sendemaster". I dette
tilfælde, skal det nok ikke tolkes som om, at en eller anden tilfældig ISS
medarbejder (undskyld ISS), får lov til at bytte rundt på udstyr og
ledninger, men derimod, at ISS er ansvarlig for at området omkring
sendemasterne er præsentabelt, eksempelvis ved at fjerne grafitti, bekæmpe
ukrudt etc.

Dette er blot hvad jeg tror det er - ikke nødvendigvis hvad kontrakten rent
faktisk går ud på!

Med venlig hilsen
ASC



Henrik Stidsen (18-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 18-09-03 14:14

"ASC" <aage-schrader(no-spam)@mail.sonofon.dk> wrote in
news:3f697de6$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk

> nu kan man jo lægge meget i ordene "vedligeholdelse af
> sendemaster". I dette tilfælde, skal det nok ikke tolkes som om,
> at en eller anden tilfældig ISS medarbejder (undskyld ISS), får
> lov til at bytte rundt på udstyr og ledninger, men derimod, at
> ISS er ansvarlig for at området omkring sendemasterne er
> præsentabelt, eksempelvis ved at fjerne grafitti, bekæmpe ukrudt
> etc.

Det kan selvfølgelig godt være det bare er det - og hvis det ikke er
mere end det så går det næppe ud over driften (med mindre de
misligholder træerne så de gror op og ødelægger senderen...)

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Thunderbird [7100] (22-09-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 22-09-03 21:45

On Wed, 17 Sep 2003 20:42:07 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<nospamforme@hs235.dk> wrote:

>"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in
>news:3f68bdf2$0$54818$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>>> Sikke et intelligent indlæg...
>>
>> Måske er det ikke intelligent, men når man ser på ISS ry... fra
>> nogle af de steder, de har overtaget rengøring og vedligholdese,
>> ja, så vil jeg faktisk osse sige; "Godt man ikke har Sonofon",
>> indtil ISS og Sonofon har bevist noget andet.
>
>Præcis hvad jeg mente - ISS har ikke det bedste ry og jeg vil tro at
>et sådant firma er mindre interreseret i at smide alt og arbejde 8
>dage i døgndrift hvis en mast går i udu set i forhold til operatøren.

Tror nu nok at der er nogle klasuler i den aftale angående det/de
punkter såfremt at det også bliver noget som ISS skal tage sig af.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste