"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns93F9E6F24793AHS235dk@130.225.247.90...
> "Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in
> news:3f68bdf2$0$54818$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> >> Sikke et intelligent indlæg...
> >
> > Måske er det ikke intelligent, men når man ser på ISS ry... fra
> > nogle af de steder, de har overtaget rengøring og vedligholdese,
> > ja, så vil jeg faktisk osse sige; "Godt man ikke har Sonofon",
> > indtil ISS og Sonofon har bevist noget andet.
>
> Præcis hvad jeg mente - ISS har ikke det bedste ry og jeg vil tro at
> et sådant firma er mindre interreseret i at smide alt og arbejde 8
> dage i døgndrift hvis en mast går i udu set i forhold til operatøren.
>
> Alt ialt har jeg svært ved at se fordelene i det ud over måske noget
> økonomi for Sonofon (et overskud der hurtigt kan forsvinde hvis ISS
> klokker i det).
>
> --
> .: Henrik Stidsen -
http://hs235.dk/ -
http://hs235.dk/blog/ ::...
> Nerd is a word only used by those who can't pronounce 'Intellectual'.
> -
http://query.dk/permlink.php?link=1058129898
Hej,
nu kan man jo lægge meget i ordene "vedligeholdelse af sendemaster". I dette
tilfælde, skal det nok ikke tolkes som om, at en eller anden tilfældig ISS
medarbejder (undskyld ISS), får lov til at bytte rundt på udstyr og
ledninger, men derimod, at ISS er ansvarlig for at området omkring
sendemasterne er præsentabelt, eksempelvis ved at fjerne grafitti, bekæmpe
ukrudt etc.
Dette er blot hvad jeg tror det er - ikke nødvendigvis hvad kontrakten rent
faktisk går ud på!
Med venlig hilsen
ASC